اخبار داغ

دو راهی جنگ و صلح نقشه پوسیده کاسبان ترس/ برخی نشریات زنجیره ای آب در آسیاب دشمن می ریزند

دو راهی جنگ و صلح نقشه پوسیده کاسبان ترس/ برخی نشریات زنجیره ای آب در آسیاب دشمن می ریزند
کارشناس مسائل سیاسی در همدان تاکید کرد: جنگ روانی جریان غربگرا در القاء وقوع جنگ نظامی برای ملت ایران در واقع نشان از وابسته بودن تفکرات آنها به دشمن دارد و نتیجه ای جز رسوایی برای آنها نخواهد داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار نافع، گفت: در شرایط حاکم کشور تردیدی وجود ندارد که سیاست های معروف امریکا مثل لب پرتگاه .و قله های پخته در اصطلاح به ظاهر کلمه های طنز هستند اما حقایقی درون آنها نهفته است و برای بسیاری از کشورهای دنیا با استفاده از رعب و وحشت و تهدید کار خود را پیش می برند اما تا بحال این سیاست در کشور ما کاری از پیش نبرده است و امریکاییها نتیجه ای نگرفته اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

وی ادامه داد:آرایش ناو امریکایی در منطقه خلیج فارس جنگ روانی دشمن است که ما به سخنان مقام معظم رهبری بسنده می کنیم که فرمودند : جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد و اگر هم مذاکره کنیم با دولت فعلی امریکا مذاکره نمی کنیم .

,

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: امریکاییها با قدرت نظامی ایران آشنایی دارند و امریکا حد و توان اداره یک جنگ را ندارد و در این فضای روانی دشمن می خواهد کار خودش را پیش ببرد ، هر چند نیروهای مسلح و مردم ما همیشه هوشیار هستند و تهدیدهای دشمن را نادیده نمی گیرند اما جایی برای ترس وجود ندارد.

,

قاسمی با اشاره به بدعهدی های امریکاییها گفت: بین ادعا و عمل امریکاییها ثابت شده فاصله زیادی وجود دارد و حداقل در 20 جبهه داخلی و خارجی ملت ایران با امریکاییها درگیر شده و شکست خورده اند .

,

وی با اشاره به سناریو جریان اصلاحات و برخی دولتیها که بنا دارند به نظام با دروغگویی و تولید هراس فشار وارد کرده و پشت آن، ناتوانی خود در اداره کشور پنهان کنند افزود: جریانی از اوایل انقلاب با نفوذ به بدنه انقلاب سعی کردند ایجاد رعب و وحشت در جامعه ایجاد کنند که در حال حاضر هم وجود دارند و مقام معظم رهبری سال گذشته به خوبی پاسخ آنها را دادند و فرمودند : ترس خود از دشمن را به حساب مردم نگذارید .

,

کارشناس سیاسی همکاری برخی نشریات زنجیره ای در سطح کشور را آب در آسیاب دشمن دانستند و افزودند: اصلاح طلبان با این کار فقط کارنامه خخود را سیاه تر می کنند و کاری از پیش نمی برند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه