اخبار داغ

امام‌جمعه موقت اصفهان:

جنگ روانی دشمنان برای تهدید نظامی هیچ‌وقت عملیاتی نمی‌شود

جنگ روانی دشمنان برای تهدید نظامی هیچ‌وقت عملیاتی نمی‌شود
امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تهدید نظامی علیه ایران هیچ‌وقت عملیاتی نمی‌شود که نمونه آن شکست آمریکایی‌ها در سوریه و عراق است، خاطرنشان کرد: جنگ روانی را دشمنان به راه انداختند که عده‌ای در کشور دانسته و یا نادانسته کار دشمن را در کشور انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره عملیات روانی دشمن برای جنگ ایران و آمریکا رهبری اظهار کرد: آمریکا تمام قدرت و توان خود را طول این چهل سال انقلاب اسلامی برای شکست دادن جمهوری اسلامی ایران، برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به کار گرفته و نه‌تنها تا امروز موفق نشده بلکه در تمامی این عرصه‌ها شکست‌خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: جنگ اقتصادی آخرین عرصه دشمنان است که قطعاً در این عرصه هم شکست خواهند خورد؛ قاچاقی آمدن رئیس‌جمهور آمریکا به عراق، شکست نظامی در سوریه، شکست سیاسی در لبنان، ازجمله شکست‌هایی است که آمریکا در منطقه خاورمیانه خورده است.
,
 
,
وی افزود: این شکست‌ها بر فرمایشات حدود 40 سال قبل امام خمینی (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، تأکید می‌کند؛ آمریکایی‌ها می‌دانند اگر کوچک‌ترین تحریک نظامی حتی اگر یک موشک به سمت جمهوری اسلامی ایران تیک انداز کند، تمام منافع اقتصادی و سیاسی‌شان در منطقه خاورمیانه نابود می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام رهبر با توضیح اینکه آمریکا اگر کوچک‌ترین تحرکی داشته باشد موشک‌های ایرانی ناوگان‌های آن‌ها را به آتش می‌کشد، بیان کرد: آمریکایی‌ها تا حدودی غیرت مردم ایران، قدرت نظامی را آزموده‌اند؛ رهبر انقلاب تأکید کردند که هیچ جنگی رخ نخواهد داد، منظورشان این بود که آمریکایی‌ها توانایی جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
,
 
,
وی ادامه داد: زمانی که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سربازان آمریکایی را در خلیج‌فارس دستگیر کردند، آمریکایی‌ها گریه می‌کردند و از ترس دست روی سرهای خود گذشته بودند؛ آمریکایی باور، اعتقاد و انگیز برای جنگ با ایران را به دلیل شکست سنگین ندارند.
,
 
,
امام‌جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: فرماندهان نظامی آمریکایی فقط در حد پشت تربیون می‌توانند اعلام جنگ کنند؛ در حال حاضر هم جرئت اعلام جنگ حتی در پشت تریبون هم ندارند و این تهدیدهای نصفه و نیمه نشان از شکست آن‌ها دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی هیچ‌وقت عملیاتی نمی‌شود و نمونه آن شکست آمریکایی‌ها در سوریه و عراق است، خاطرنشان کرد: جنگ روانی را دشمنان به راه انداختند که عده‌ای در کشور دانسته و یا نادانسته کار دشمن را در کشور انجام می‌دهند و از مشکلات موجود که ناشی از بی‌تدبیری‌ها است، سو استفاده می‌کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام رهبر در پایان گفت: رسانه‌های متعدد سراب جنگ ایران با آمریکا را نشان می‌دهد؛ برخی از افراد که کار دشمن را انجام می‌دهند ببینند که مردم ما داناتر از این هستند که در مقابل این جوهای تبلیغاتی بترسند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست بکشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه