اخبار داغ

رئیس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان خبر داد؛

میزبانی زاهدان از رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور

میزبانی زاهدان از رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور
رئیس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت های قهرمانی وزنه برداری کشور در سالن شهید بهشتی زاهدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسحاق نارویی در گفتگو با عصرهامون، گفت: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران 10 استان کشور شامل خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، گلستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، سمنان و دو تیم از سیستان و بلوچستان شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اکثر نخبگان وزنه برداری استان در قالب دو تیم الف و ب نماینده سیستان و بلوچستان در مسابقات اند، تصریح کرد: این مسابقات از 31 خرداد در بازه زمانی 3 روزه و با حضور 10 ورزشکار در هر تیم در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد شد.

نارویی قهرمانی علی نارویی در مسابقات باشگاه های آسیا را نشان از فراهم بودن بستر و استعداد لازم برای قهرمان پروری سیستان و بلوچستان در این رشته ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: در بخش وزنه برداری بانوان نیز یکی از استان هایی بودیم که توانستم در کمترین زمان ممکن اقدام به فعالسازی آن در سطح استان کنیم.

وی ادامه داد: وزنه برداری بانوان در حال حاضر در دو شهرستان زاهدان و سراوان فعال شده و سال گذشته هم در این بخش یک قهرمان ملی داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری موفق مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور که در سال گذشته با حضور 188 ورزشکار از 26 استان کشور به میزبانی زاهدان برگزار شد تصریح کرد: مهم ترین هدف از برگزاری این گونه رقابت ها در سیستان و بلوچستان معرفی استعدادها و شناساندن چهره واقعی استان به کشور جهت بهبود و ارتقای ورزش و ورزشکاران استان است.

به گفته نارویی، در حال حاضر قریب به 250 وزنه بردار در شهرستان فعال شامل زاهدان، زابل، خاش، سراوان، و ایرانشهر به صورت سازمان یافته در حال فعالیت اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه