اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

اقتدار انقلاب اسلامی هر گونه جنبش بر خلاف این نظام را در نطفه خفه می کند/ ملت ایران فریب عملیات های روانی دشمن را نخواهد خورد

اقتدار انقلاب اسلامی هر گونه جنبش بر خلاف این نظام را در نطفه خفه می کند/ ملت ایران فریب عملیات های روانی دشمن را نخواهد خورد
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اقتدار انقلاب اسلامی هر گونه جنبش بر خلاف این نظام را در نطفه خفه می کند، گفت: ملت ایران فریب عملیات های روانی دشمن را نخواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه برخی از افراد مطرح می کنند جنگ از جانب آمریکا صورت می گیرد، اظهار کرد:این گفته تنها یک عملیات روانی علیه ما بوده و آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی تواند علیه ما بجنگد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با تاکید بر اینکه  هرمزگان و خلیج فارس چهارراه انرژی جهان است، گفت: آمریکایی ها هیچ گاه نمی توانند چهار راه انرژی جهان را ببندد و اولین ترقه ای که در خلیج فارس بخورد منطقه به خون و قیام تبدیل و غرق در آتش می شود.

,

هاشمی تختی با بیان اینکه منافع جهان اجازه نمی دهد جنگ در خلیج فارس اتفاق بیفتد، گفت: اگر جنگی صورت پذیرد کشور هایی که طرفدار آمریکا هستند بیشترین ضربه را خواهند خورد.

,

وی افزود: آنهایی که در کاخ شیشه ای نشسته فقط به دنبال رفاه خود هستند و جرات و جسارت حمله به ایران را ندارند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه کاسبان ترس نیز خودشان می دانند تحت هیچ شرایطی جنگ نمی شود، تصریح کرد: آن ها از یک طرف می خواهند القا کنند که اگر ایران همراهی نکند شاید جنگ شروع شود و از یک طرف ترامپ می گوید منتظر تماس ایران هستم اما همه آنها باید بدانند تحت هیچ شرایطی ایران تماس نمی گیرد.

,

هاشمی تختی عنوان کرد: این جمله را که برجام سایه جنگ را از کشور ما دور کرده کاملا  اشتباه است زیرا اقتدار و قدرت ایران اسلامی توانسته آمریکا را پای میز مذاکره بکشاند.

,

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از چنان قدرتی برخوردار است که هر گونه جنبش بر خلاف این نظام را در نطفه خفه می کند، اظهار کرد: ملت انقلاب اسلامی افراد بصیر و آگاهی هستند که هیچ گاه فریب عملیات های روانی دشمنان را نخواهند خورد و هیچ گاه از منافع و خواسته هایشان کوتاه نمی آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه