اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

وعده‌ی کاغذی اروپا در حوزه مشکلات نفت و مسائل بانکی/ دولت به‌جای هزینه‌های غیرضروری به فکر جبران کمبودها باشد

وعده‌ی کاغذی اروپا در حوزه مشکلات نفت و مسائل بانکی/ دولت به‌جای هزینه‌های غیرضروری به فکر جبران کمبودها باشد
امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه اروپائی‌ها برای حل کردن مشکلات فروش نفت و مسائل بانکی تنها وعده‌های کاغذی داده‌اند گفت: اروپائی‌ها در مقام عمل هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک گفت: ماه رمضان فرصت خودسازی است و انتظار داریم مدیران و مسئولین استانی در درجه اول خود پرچم‌دار عزت و حفظ حرمت این ماه شریف باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه فرصت ماه رمضان باید بیش از گذشته موردتوجه باشد اظهار کرد: چراکه امسال این ماه شریف با مناسبت‌های تاریخی و انقلابی همراه شده است.

,

وی بابیان اینکه امسال ۱۴۰۰ مین سالگرد شهادت امیرالمؤمنین(ع) است که همه باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) عالی‌ترین، عدالت‌خواه‌ترین، آزادی‌خواه‌ترین، عالم‌ترین، شجاع‌ترین و باغیرت‌ترین انسان تاریخ است و درواقع شخصیت امیرالمؤمنین (ع) در تاریخ تکرار نشدنی است.

,

امام‌جمعه اراک افزود: استان مرکزی به جهت اینکه استان امام بزرگوار است باید برای مراسم سالگرد شهادت امیرالمؤمنین(ع) سنگ تمام بگذارد و مناسبت‌های سوم، ۱۴ و ۱۵ خردادماه را که در این ماه شریف قرار دارد را باشکوه برگزار کند.

,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه فرصت‌های بسیار ارزشمندی در این ماه وجود دارد که باید ما به‌عنوان دلسوزان اهل‌بیت(ع) قدر بدانیم بیان کرد: اگر بتوانیم در این مناسبت‌ها وحدت ملی، انسجام داخلی و همبستگی ملی را تقویت کنیم سبب مأیوس شدن دشمنان خواهیم شد.

,

وی اضافه کرد: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه بر مردم فشار زیادی تحمیل کرده است این حضور مردم درصحنه خدمت‌رسانی عزت‌آفرین و افتخارآمیز خواهد بود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه از بحران سیل چه در استان مرکزی و چه در استان‌های دیگر به‌خوبی عبور کرده‌ایم افزود: حال باید در بحث نوسازی و تکمیل تجهیزات خانواده‌های مناطق سیل‌زده، همانند گام اول استوار برداشته شود.

,

امام‌جمعه اراک گفت: ملت ایران در آزمون سیل سربلند بیرون آمد و علیرغم وجود مشکلات در کشور از این گردنه تلخ به‌خوبی عبور کردیم.

,

وی اضافه کرد: لازم است پیش‌بینی‌های حکیمانه‌تری برای جبران خسارات سیل انجام شود و تدبیراتی اندیشیده شود که دیگر شاهد این‌گونه حوادث در کشور نباشیم.

,

دولت به‌جای هزینه‌های غیرضروری به فکر جبران کمبودها باشد

, دولت به‌جای هزینه‌های غیرضروری به فکر جبران کمبودها باشد, دولت به‌جای هزینه‌های غیرضروری به فکر جبران کمبودها باشد,

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه دولت به‌جای هزینه‌های غیر لازم و ریخت‌وپاش‌ها باید به فکر جبران کمبودها باشد ادامه داد: در همین موضوع شکر که امروز نایاب شده درحالی‌که توان ۱۲۰ هزار هکتار زمین نیشکر را در کشور داریم که علاوه بر تولید شکر زمینه‌های تولیدی زیادتری در کشور برقرار می‌کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: کشور و استان مرکزی ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف تولید دارد که باید به کار گرفته شود.

,

وعده‌های کاغذی اروپائی‌ها برای حل کردن مشکلات فروش نفت و مسائل بانکی

, وعده‌های کاغذی اروپائی‌ها برای حل کردن مشکلات فروش نفت و مسائل بانکی, وعده‌های کاغذی اروپائی‌ها برای حل کردن مشکلات فروش نفت و مسائل بانکی,

وی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشور بیان کرد: باوجوداینکه این اقدام دیر شده بود و یک سال از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد ولی اقدام خوبی بود درواقع تصمیمات شورای امنیت ملی، تصمیمات نظام است و مصوبات این شورا برای تمام دستگاه‌ها الزام‌آور است.

,

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه اروپائی‌ها برای حل کردن مشکلات فروش نفت و مسائل بانکی تنها وعده‌های کاغذی داده‌اند گفت: در مقام عمل هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

,

انتخابات باید زمینه‌ساز عمل به قانون در کشور باشد

, انتخابات باید زمینه‌ساز عمل به قانون در کشور باشد, انتخابات باید زمینه‌ساز عمل به قانون در کشور باشد,

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه امسال انتخابات مجلس را در پیش داریم اظهار کرد: انتخابات باید زمینه‌ساز عمل به قانون در کشور باشد و نباید برای رسیدن برخی‌ها به اهداف شخصی قرار بگیرد و وظیفه دستگاه‌های نظارتی این است که حساس باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: انتخابات مظهر اقتدار،عزت و سربلندی ملی است و باید از آن محافظت کنیم.

,

تهدیدات آمریکا موضوع تازه‌ای نیست

, تهدیدات آمریکا موضوع تازه‌ای نیست, تهدیدات آمریکا موضوع تازه‌ای نیست,

وی به تهدیدات اخیر آمریکا اشاره کرد و افزود: تهدیدات آمریکا موضوع تازه‌ای نیست و درواقع مقامات آمریکائی چون جان بولتون ابزاردست منافقین هستند و زبان آن‌ها زبان رژیم آل سعود و صهیونیستی است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران مقتدرانه به راه پرافتخار خود ادامه می‌دهد و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

,

شرایط اقتصادی در کشور بسیار ویژه است

, شرایط اقتصادی در کشور بسیار ویژه است, شرایط اقتصادی در کشور بسیار ویژه است,

وی با تأکید بر اینکه امسال شرایط اقتصادی در کشور بسیار ویژه است ادامه داد: باید صرفه‌جویی و مبارزه با تجمل‌گرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، برقراری عدالت و حمایت جدی از تولید ناخالص ملی باید در دستور کار همگان باشد.

,

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه در سال رونق تولید همه دستگاه‌ها باید از تولید حمایت و به تولید کمک کنند گفت: اگر واحدهای تولیدی معوقات در بانک‌ها دارند به شرطی که این معوقات در جهت اهداف شیطانی و شخصی نباشند باید موانع را از سر راه بردارند و در صورتی که اهداف شیطانی است باید با جدیت برخورد شود.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانت هستند و ما در این استان امانت‌دار ۶۲۰۰ شهید استان هستیم خاطرنشان کرد: در مهرماه برنامه ملی بزرگداشت و کنگره ۶۲۰۰ شهید استان برگزار می‌شود که باید همه دستگاه‌ها برای باشکوه‌تر شدن آن همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه