اخبار داغ

امام جمعه ملایر:

کسانی که به جنگ دامن زده منافعشان به این امر اقتضا می‌کند

کسانی که به جنگ دامن زده منافعشان به این امر اقتضا می‌کند
امام جمعه ملایر گفت: کسانی که به جنگ دامن می زنند و دل مردم را خالی می کنند قطعا منافعشان به این امر اقتضا می کند و اینها سربازان پیاده نظام آمریکا و حامیان آنان در کشور هستند و شاید هم از دلار آمریکا بهره ای دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با نظام اسلامی ایران را از ابتدای انقلاب بر پایه خواست مردم و بر مبنای دینی دانست و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان اسلام کارشکنی خود را شروع کردند و هر گونه کینه و دشمنی خود را به کار بستند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند.
وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" بیان کرد: پیام این سخن امام در سال های پس از پیروزی انقلاب به وضوح دیده شده و آمریکا تا کنون اقدامات زیادی علیه ایران اسلامی انجام داده و نتوانسته هیچ غلطی کند.
امام جمعه ملایر افزود: با توجه به تمامی این مسائل، امروز که نظام اسلامی در اوج قدرت واقتدار است شک نداشته که امریکا باز هم نمی تواند غلطی کرده و دست به حمله ببرد.
وی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه، عراق، یمن و افغانستان بیان کرد: وقتی آمریکا نمی تواند در مقابل حزب الله و حماس اییستادگی کند و شکست می خورد قطعا توان این را نداشته که در مقابل نظام اسلامی ایران بایستد.
حجت الاسلام برقراری افزود: اگر هم زمانی این احمق های درجه یک بخواهد دست به ماشه جنگ ببرد آن کسی که در این جنگ شکست خواهد خورد خود آمریکا است.
وی گفت: نظام اسلامی ایران همواره حسن نیت خود را به جهان ثابت کرده و زمانی که لازم بود مذاکره انجام شد و اطمینان لازم را برای عرصه بین المللی و سازمان های بین اللملی از فعالیت های هسته ای نشان داد و خودآژانس بارها به آن ازعان کرد و اگر بنا باشد که جنگی صورت گیرد مقصر این جنگ خود آمریکا است.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: قطعا این جنگ اتفاق نخواهد افتاد چون هم آمریکا ضعیف تر از آن است دست به چنین غلطی بزند هم نظام ایران اسلامی قدرتمند تر از آن است که بخواهد بگذارد آمریکا دست به ماشه جنگ بزند.
وی گفت: قلم بدستان و تریبون داران باید آمریکا را محکوم کرده و آنان را مقصر بندانند نه اینکه بحث جنگ را پیش بکشند و به ایران و مردم ایران مقصر بدانند.
حجت اسلام برقراری تاکید کرد: کسانی که مردم را ازجنگ می ترسانند به دنبال این بوده که امریکا را در کشور مسلط کنند.
وی افزود: ایران اسلامی در مکتب اسلام بزرگ شده است و سلطه هیچ کشوری را پذیرا نیست.
امام جمعه ملایر گفت: کسانی که به جنگ دامن میزنند و دل مردم را خالی می کنند قطعا منافعشان به این امر اقتضا می کند و اینها سربازان پیاده نظام آمریکا و حامیان آنان در کشور هستند و شاید هم از دلار آمریکا بهره ای دارند.
وی افزود: اینها افسران آمریکایی با لباس آشنا هستند و می خواهند سربازانی گوش به فرمان برای آمریکا در ایران درست کنند و بزدلانی هستند که می خواهند مردم را بترسانند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه