اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

گُستاخی امروز آمریکا ناشی از ضعف عملکرد برخی مدیران داخلی است

گُستاخی امروز آمریکا ناشی از ضعف عملکرد برخی مدیران داخلی است
نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فشار امروز دشمن برای گرفتن امتیاز است، گفت: گستاخی امروز آمریکا و برخی کشورهای دیگر ناشی از ضعف عملکرد برخی مدیران داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی علی لو در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به جنگ روانی ایجاد شده در القای وقوع جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: اولا باید دانست که گفته مقامات آمریکایی درباره این که آنان طالب جنگ نیستند؛ نشانه صلح دوستی آنان نیست؛ بلکه نشانه آن است که آنان به معنای واقعی توان مقابله با قدرت ما را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


درگیر شدن آمریکا در جنگ یعنی فرو ریختن هیمنه پوشالی و کاذب وی
وی ادامه داد: این تنها یک ادعا یا یک شعار نیست؛ چراکه دشمن به خوبی توانایی های ما را می شناسد و می داند که اگر خود را درگیر جنگ کند، تمام هیمنه کاذب خود را از دست می دهد و این هیمنه پوشالی را فرو ریخته خواهد دید. در عین حال بنده به عنوان فردی که سال ها در مسائل نظامی و ادبیات سیاسی فعال بوده ام این نکته را به خوبی درک می کنم که توانمندی امروز ما تنها یک شعار نیست و اگر بخواهد در عمل نشان داده شود؛ همه دشمنان این آب و خاک را مأیوس خواهد کرد.

وی که سابقه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را داشته است همچنین خاطر نشان کرد: مردم ما به خوبی می دانند که توان تجهیزاتی و امکانات نظامی امروز ما حتی برای دنیا نیز به اثبات رسیده است و از این رو هیچ منطق و محاسبه عاقلانه ای، جنگ را علیه جمهوری اسلامی ایران تجویز نمی کند و این بحث ها از سوی دشمن، بیشتر مانور و نمایش است.

فشار امروز دشمن برای گرفتن امتیاز است
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی در عین حال اظهار داشت: فشار دشمن در این شرایط برای گرفتن امتیاز است و البته مردم ما به خوبی می دانند که این فشارها مثل همیشه ناکام می ماند و آن گاه است که دشمن هم کوتاه می آید و به فکر این می افتد که شگرد خود را تغییر دهد.

علی لو ادامه داد: گستاخی امروز دشمن، ریشه در برخی اظهارنظرهای داخلی هم دارد؛ چراکه برخی به صراحت بیان می دارند که ما با مذاکره توانستیم سایه جنگ را از سر کشور برداریم و در حقیقت با این نوع حرف زدن، به دشمن کُد می دهند و وی را گستاخ تر از قبل می کنند؛ البته بنده در این باره که این گونه اظهارات آگاهانه یا ناآگاهانه زده می شود قضاوتی نمی کنم و داوری را به مردم می سپارم.

پیامد هر اتفاقی، پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان این مردم است
وی اضافه کرد: البته اظهارنظرهای اخیر برخی مسئولان نشانه امیدواری است؛ اما به دلیل سابقه ای که بیان شد؛ گُستاخی ها آمریکا ادامه یافته است ولی در نهایت بازنده اصلی، دشمنان ملت غیور ایران خواهند بود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: مجموعه این صحبت ها نشان می دهد که رهبر معظم انقلاب بر اساس چه استدلالی می فرمودند که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد؛ اما در عین حال امیدواریم که مردم عزیز ما نیز ضمن صبوری، با قدرت محاسبه و عقلانیت خود به تحلیل شرایط فعلی بپردازند و تحت القائات این و آن واقع نشوند و بدانند که پیامد هر اتفاقی، سربلندی ملت رشید ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

,
, درگیر شدن آمریکا در جنگ یعنی فرو ریختن هیمنه پوشالی و کاذب وی,
,
,
,
,
, فشار امروز دشمن برای گرفتن امتیاز است,
,
,
,
,
, پیامد هر اتفاقی، پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان این مردم است,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه