اخبار داغ

امام جمعه طبس:

ملت ایران توطئه‌های کاسبان ترس را نقش بر آب می‌کند/ دشمن در صدد باج‌گیری است

ملت ایران توطئه‌های کاسبان ترس را نقش بر آب می‌کند/ دشمن در صدد باج‌گیری است
امام جمعه طبس گفت: ملت ایران شجاعت، درایت و بینش دارند و با حضور در صحنه تمام سیاست‌ها و توطئه‌های دشمنان و کاسبان ترس را نقش بر آب می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اهمیت مقابله با جنگ روانی برخی از غرب‌گرایان در القای وقوع جنگ نظامی آمریکا علیه ایران  اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جنگ صورت نخواهد گرفت و مذاکره نیز نخواهیم کرد و این چیزی جز ایجاد فضای جنگ روانی و رعب و وحشت در دل بعضی‌ها نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: ملت ایران شجاعت، درایت و بینش دارند و با حضور در صحنه تمام سیاست‌ها و توطئه‌های دشمنان ملت و کاسبان ترس را نقش بر آب می‌کنند.
,
 
,
امام جمعه طبس با بیان این‌که مستکبران خود نیز می‌دانند ضربه‌پذیر هستند، تصریح کرد: اگر بخواهند اقدام به جنگ کنند ممکن است شروعش با آن‌ها باشد اما تمام کردن آن به دست آن‌ها نخواهد بود.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: نیروهای جبهه مقاومت از جمله ایران اسلامی تأثیرگذار خواهند بود و هیچ‌گاه این‌چنین اتقاقی نخواهد افتاد چراکه آن‌ها دنبال جنگ روانی هستند و می‌خواهند فضای حاکمیت در منطقه، بعضی از مسئولان و اعراب را دچار وحشت کنند و به تعبیری با این کار در صدد باج‌گیری هستند.
,
 
,
وی عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری و فرماندهان نظام، ارتش و سپاه موضع گرفتند هیچ‌گونه زمینه‌ای برای تحقق جنگ وجود ندارد.
,
 
,
امام جمعه طبس با بیان این‌که آن روزی که ایران امکانات تسلیحاتی امروز را نداشت دشمنان بازنده جنگ بودند، گفت: اکنون که نظام اسلامی قدرت نظامی، ایمان و توکل به خدا که از اول انقلاب نیز داشت را دارد و جریان معنویت در کشور چشمگیرتر شده و از نظر تجهیزات نظامی نیز برای دنیا حرف دارد و الحمدالله بالاترین قدرت نظامی منطقه در اختیار ایران اسلامی است، بعید است دست به این‌چنین کار حماقت‌آمیزی بزند.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: این‌که ترامپ از برجام به ظاهر خارج شد یک نقطه قوتی شد برای موضوع برجام، ملت ما و این‌که ملت باور کردند که آمریکا دشمن سرسخت ایران است.
,
 
,
وی با بیان این‌که ایران در موضوع برجام حقانیت خود را اثبات کرد و پای آن ایستاد، ادامه داد: آمریکا با خروج یک طرفه خود به نوعی خودش را در دنیا و در چشم ملت‌ها به ویژه ملت ایران منفور کرد.
,
 
,
امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از برجام به ضرر خودش تمام شد چراکه بر اساس تحلیل‌های سیاسی کشورهای مختلف و حتی خود کشورهای مذاکره‌کننده و هم‌پیمان با آمریکا مقصر را آمریکا می‌دانند و به این نتیجه رسیدند با آمریکا نمی‌توان هیچ‌کاری انجام داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه