اخبار داغ

امام جمعه امیرکلا بابل:

کوک‌کنندگان ساز سازش ضد انقلابند/تضعیف روحیه انقلابی حرکت در مسیر دشمن

کوک‌کنندگان ساز سازش ضد انقلابند/تضعیف روحیه انقلابی حرکت در مسیر دشمن
امام جمعه امیرکلا بابل گفت: دشمنان ما در هشت سال دفاع مقدس این اقتدار و قدرت را دیدند، آن‌هایی که ساز سازش با دشمن را در بین مردم کوک می‌کنند قطعا حرکت ضد انقلابی است و مردم این افراد ضد انقلاب را بشناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به جریان‌های نفوذی رسانه‌ای در کشور و تزریق تفکر سایه جنگ نظامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یکی از کشورهای بسیارمقتدر و قدرتمند منطقه است، مطمئن باشید هیچ دشمنی در ابعاد نظامی به خودش اجازه مقابله با ملت بزرگ ایران را نخواهد داد.
  
وی افزود: دشمنان ما در هشت سال دفاع مقدس این اقتدار و قدرت را دیدند که با نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند مقابله کنند، آن‌هایی هم که ساز سازش با  دشمن را در بین مردم کوک می‌کنند قطعا حرکت ضد انقلابی است و مردم این افراد ضد انقلاب را بشناسند چون این‌ها مزدوران اجانب هستند که حرف‌های ترامپ از دهان این‌ها بیان می‌شود.
  
امام‌جمعه امیرکلا ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب آن‌قدر قدرتمند است که  همه کشورهای اروپایی و آمریکا هم جمع شوند قدرت مقابله با ایران را نخواهند داشت،همه این کارها یک عملیات روانی برای سوار شدن بر موج تحریم اقتصادی است.
   
این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ما ثابت کرد که دشمن هرچقدر هم قوی باشد در برابر این ملت خداجوی توان مقاومت را نخواهد داشت و افرادی که تحریم اقتصادی بزرگ‌نمایی می‌کنند، آن‌هایی که مقاومت و تلاش ملت ایران جهت مقابله با آمریکا را بی‌فایده  می‌دانند و  مردم را به ذخیره سازی کالا تحریک می‌کنند و همچنین نیروهایی که منافع حزبی و جناحی خود را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند و روحیه انقلابی مردم را تضعیف می‌کنند قطعا در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.
  
بابائیان گفت: متاسفانه چندروزی است که برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای مواجب بگیر درصدد آن هستند که نشان دهند ایران باید بین جنگ و سازش یکی را انتخاب کند،این تیک زدن‌ها و چراغ سبز نشان دادن‌ها همان چیزی است که از زبان ترامپ به وسیله این رسانه‌های زرد داخلی بیان می‌شود.
  
وی افزود: ملت ایران هرگز سر سازش با آمریکا و دیگر دشمنان را ندارد، ملت ایران با تمام قوا تحت رهبری مقام معظم رهبری تا آخرین قطره خون در برابر دشمن خواهد ایستاد و مزدوران مواجب‌بگیر دشمنان در داخل کشور هم بدانند با این حرکت‌های سخیفشان  نمی‌توانند روحیه ملت را تضعیف کنند.
  
امام‌جمعه امیرکلا تاکید کرد: ملت پای رهبری ایستاده و از اسلام، نظام، ولایت و وطن خود دفاع می‌کند چون ملت ما ملت رمضان است، مگر می‌شود با تحریم اقتصادی درجا بزند و تسلیم شوند، ما چهل سال است تسلیم دشمن نشدیم و از این به بعد هرگز تسلیم دشمن نخواهیم شد، این مشکلات هم از سوء تدبیر و بی‌کفایتی برخی مسئولین ماست وگرنه ما نه مشکلات اقتصادی و رفاهی خواهیم داشت.
  
بابائیان در پایان گفت: اگر مسئولان تدبیر کنند همه این مشکلات مقطعی، برطرف خواهد شد و آن‌هایی هم که اصرار می‌کنند در مقابل تهدید نظامی قرار داریم، کشور را بین جنگ و سازش، ضعیف و اوضاع را سخت‌تر از این جلوه می‌دهند نفوذی‌های دشمن هستند، بلکه این‌ها خود دشمن هستند، ملت این‌ها را بشناسند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه