اخبار داغ

دلگرمی سپیدرودی ها یا نوشدارو بعد از مرگ ماهی ها؟!

دلگرمی سپیدرودی ها یا نوشدارو بعد از مرگ ماهی ها؟!
آقای استاندار! کاش به جای دلگرمی های دقیقه نودی تان زودتر از این ها به فکر حمایت از سپیدرود می افتادید نه الان که کار ماندن تیم پرطرفدار رشتی به روز آخر و به بازی با استقلال کشیده آن هم به شرط پیروزی برابر آبی ها و شکست نفت مسجد سلیمان!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، بازی سرنوشت ساز سپیدرود و نساجی مازندران یک مهمان ویژه داشت، مهمانی که به ورزشگاه آمده بود تا با حضورش به سپیدرودی ها دلگرم شوند، مهمانی که نماینده عالی دولت در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

اما این حضور بیش از آنکه دلگرمی و قوت قلب برای سپیدرودی ها باشد نوشدارو بعد از مرگ سهراب شد. نوشدارویی که امشب در واپسین روزهای لیگ برتر به کام سپیدرودی ها ریخته شد. یادمان نرفته آن عکس های دولت تدبیر و امید در اردیبشهت ۹۶ را با سپیدرودی ها؛ سپیدرودی که تازه به لیگ برتر آمده بود و تدبیرو امیدی ها راه به راه عکس یادگاری می انداختند با عشق چندین و چندساله جوانان رشت.

,

 

,

, ,

 

,

۲ سال گذشت از آن روزهایی که دولت قول یار دوازدهم شدن را به سپیدرودی ها داد، تا امروز در اردیبهشت ۹۸ سپیدرود در آستانه سقوط باشد.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

آقای استاندار! کاش به جای دلگرمی های دقیقه نودی تان زودتر از این ها به فکر حمایت از سپیدرود می افتادید نه الان که کار ماندن تیم پرطرفدار رشتی به روز آخر و به بازی با استقلال کشیده است آن هم به شرط پیروزی برابر استقلال و شکست نفت مسجد سلیمان!

,

امیدواریم سپیدرود در لیگ ماندنی شود تا ماهی ها زنده بمانند! اما اگر سپیدرود سقوط کند احتمالا شاهد نامه به وزیر ورزش درباره ۱۷ تیمی شدن لیگ سال بعد، اعتراض و شکایت این بار به دادگاه لاهه، درخواست برگزاری مجدد بازی با نساجی تا آنجا که بالاخره سپیدرود بازی را ببرد، بوسیدن دست و پای حمله کنندگان به داور، بوسیدن لب و زبان گویندگان الفاظ رکیک در ورزشگاه و … خواهیم بود.

,

خلاصه سال، سال انتخابات است و گوشت قربانی هم سپیدرود و دیگر تیم های ورزشی گیلان.

,

حضرات بزرگوار! سپیدرود، داماش، ملوان، چوکا و … قربانی سیاست بازی دولتی ها، مجلسی ها، شورانشینان و بی مسئولیتی متولیان و نابلدی مدیران ورزشی این استان است و لاغیر…

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه