اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

میز مذاکره، خیال باطل غرب و نفوذی های داخلی

میز مذاکره، خیال باطل غرب و نفوذی های داخلی
فرمانده سپاه درگز میز مذاکره را خیال باطل غرب و نفوذی های آنها در داخل دانست و گفت: دشمن با ورود ناو هواپیمابر خود به آبهای خلیج فارس در حال ایجاد فضای روانی جنگ نظامی در داخل کشور است اما به این جمله رهبر معظم انقلاب ایمان داریم که تحت هیچ شرایطی جنگ نمی شود و مذاکره نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا غفاری صبح امروز در نشست بصیرتی با پرسنل ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن مد نظر قرار دادن بیانیه شورای امنیت و تقدیر از موضع قدرتمند ایران در خصوص برجام اظهار کرد: با توجه به بدعهدی های متعددی که از سوی سران آمریکایی و اروپایی از ابتدای تصویب برجام تاکنون صورت گرفته، تمام سطوح جامعه از مدتها قبل منتظر چنین اقدامی از سوی دولتمردان ایران بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با نگاهی گذرا به تاریخ 40 ساله انقلاب خواهیم دید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از همان ابتدا به دنبال خوی ددمنشانه در کشورهای مستعمره خود بوده و هیچ گاه مورد اطمینان نیست و نخواهد بود.

,

فرمانده سپاه درگز عنوان کرد: پس از 6 سال مذاکره و اجرای 100 درصدی تعهدات از سوی جمهوری اسلامی ایران، شاهد اجرای کمتر از 1 درصد تعهدات از سوی کشورهای غربی هستیم؛ این موضوع برای حکومتی که تمام کشورهای منطقه از او درس اندیشه انقلاب گرفته اند اصلا جالب و خوشایند نیست.

,

غفاری تصریح کرد: پس از خروج آمریکا از برجام، به کشورهای اروپایی یک سال مهلت داده شد تا تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنند اما بیانیه امروز شورای عالی امنیت نشان از آن دارد که افسار اروپا به دست آمریکاست و او از خود اختیاری ندارد.

,

وی میز مذاکره را خیال باطل غرب و نفوذی های آنها در داخل دانست و تبیین کرد: اگرچه دشمن با ورود ناو هواپیمابر خود به آبهای خلیج فارس در حال ایجاد فضای روانی جنگ نظامی در داخل کشور است اما به این جمله رهبر معظم انقلاب ایمان داریم که تحت هیچ شرایطی جنگ نمی شود و مذاکره نخواهیم کرد

,

فرمانده سپاه درگز گفت: امروز در داخل کسانی بحث جنگ نظامی را مطرح می کنند که چند سال قبل با اصرار بر مذاکرات، مشکلات زیادی را به مردم تحمیل کردند؛ امروز هم با تحلیل های غلط و البته مغرضانه خود در پی سوء استفاده و کاسبی از شرایط موجود هستند.

,

غفاری در پایان خاطرنشان کرد: این ملت همیشه از مسئولین جلوتر بوده و نگاه آنها به انقلاب و البته استکبار فراتر از برخی مسئولین است؛ لذا باید تلاش کنیم تا با افزایش بصیرت، هم سطوح مختلف جامعه را نسبت به اوضاع آگاه کنیم و هم مسئولینی که به هر دلیل خود را به خواب زده اند از این خواب آشفته بیدار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه