اخبار داغ

بیانیه جمعی از مداحان در حمایت از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی

بیانیه جمعی از مداحان در حمایت از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی
جمعی از مداحان کشور در بیانیه ای از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام حمایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن بیانیه جمعی از مداحان کشور در خصوص حمایت از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام در ادامه آورده شده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

"بسم ا... الرحمن الرحیم"

,

" و لن ترضی عنک الیهود و النصری حتی تتبع ملتهم "   و هرگز یهود و نصاری از تو راضی نمی شوند تا توکاملا تسلیم خواسته های آنان شوی. (سوره بقره آیه 121)

,

"مسئولین کشور در امتحان بزرگی هستند ،آیا عزت ملت را حفظ خواهند کرد یا نه ؟ گفته می شود با سه کشور اروپایی ادامه می دهیم . من به این سه کشور هم اعتماد ندارم. به اینها هم اعتماد نکنید.اگر می خواهید قرارداد بگذارید تضمین عملی بگیرید.والا اینها همان کار آمریکا را خواهند کرد . اگر نتوانستید تضمین قطعی بگیرید ، دیگر نمی شود برجام را ادامه داد. "امام خامنه ای (مد ظله العالی)

,

برجام با همه فراز و فرودهای خود اکنون در مرحله حساسی قرار گرفته است .این قرارداد که از همان ابتدا خوشبینی در خصوص آن وجود نداشت و زعیم امت اسلامی و چشم بیدار ملت و امید مستضعفان جهان مدام و مکرر در خصوص جوانب آن و اخذ تضمینهای محکم و عدم اعتماد به طرفهای مقابل هشدار و تذکر داده بودند و بدعهدی و عهد شکنی و نقض پیمان طرف مقابل را گوشزد کرده بودند اما با خوش خیالی و سهل انگاری برخی مسئولین امر و عمل به تمامی تعهدات توسط ایران اسلامی ، تا آنجایی پیش رفت که شیطان بزرگ آمریکا به صورت یکطرفه از آن خارج گردید و نه تنها جبهه مقابل  به تعهدات خود عمل نکرد بلکه تحریم هایی به مراتب متنوع تر و شدیدتر ضد کشورمان وضع نمود .اکنون برجام به محتضری می ماند که اکثر اندیشمندان متعهد و وفادار به نظام و انقلاب و ایران اسلامی از احیای آن قطع امید کرده اند و به تعبیری به جنازه ای متعفن بدل شده است که دولتمردان هرچه سریعتر باید آن را دفن نمایند.

,

اعتقادات و دین و مکتب و فکر و عقل و مذهب و اندیشه ما  و همچنین تجربیات  و گذشته  ما همه بر این اصل اساسی متفق القولند که دشمن غیر قابل اعتماد است . دشمن حیله گر و فریبکار است . دشمن را نمی شود به دوستی گرفت . در مقابل او نمی شود سستی و تعلل کرد و به او خوشبین بود .او به چیزی جز برد صد در صد خود و تأمین مناقع نامشروع خود و باخت و اضمحلال صد در صد طرف مقابلش نمی اندیشد. خصومت و عناد دشمنی قسم خورده مانند شیطان بزرگ آمریکای مستکبر حامی شرارت و تروریسم در جهان با ایران اسلامی مقتدرو استوار و ضد نظام سلطه بین الملل و خصم رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش ، مسئله ای نیست که بر کسی پوشیده باشد.

,

  حال درمقابل چنین دشمن گستاخ و هتاک و ناقض تمامی معاهدات و اصول متقن بین المللی و مولد و پرورش دهنده انواع و اقسام تروریسم دولتی و منطقه ای چه باید کرد ؟ آیا گزینه ای غیر از  مقاومت و استواری و اقدام محکم و کوبنده متقابل می تواند وجود داشته باشد ؟

,

اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی در اعلام ضرب الاجل برای کشورهای اروپایی جهت اقدام عملی در حوزه برجام بی فرجام ، از آن دست اقدامات بجایی است که جا دارد همه از آن حمایت کنند .اقدامی که در نوع خود حرکتی اقتدار آفرین و مقوم عزت و اعتلای ایران اسلامی است  . جامعه مداحان و ستایشگران  اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که ثناگویان و مدح خوانان مقتدرترین انسانهای عالم وجود و اسوه های با شکوه غیرت و پایمردی و استواری هستند  از این حرکت حمایت کرده و منتظر اقدامات شکوهمند بعدی نیز خواهند ماند.

,

اکنون اتحاد بی نظیر بین ملت و دولت و ارکان نظام اسلامی بیش از پیش نمودار است . همه تحت لوای رهبری حکیم و فرزانه ای اندیشمند همچون مولایمان امام خامنه ای مدظله العالی  اتحاد و یکپارچگیمان را به رخ جهان کشیده ومشتهای گره کرده سهمگینمان را بر فرق و دهان یاوه گویان و متجاوزان خواهیم کوبید .امواج خروشان این ملت شهید داده ، ولایتمدار،  ایثارگر و استوار یکبار دیگر در روز جهانی قدس عظمت و شکوهی از خود نشان خواهد داد که هیمنه پوشالی نظام سلطه بین الملل را در هم خواهد شکست و پیمان شکنان مستکبر را بیش از پیش رسوا خواهد نمود.انشاالله

,

 

,

 

,

                        جمعی از مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام – اردیبهشت 98

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه