اخبار داغ

کیسه های آردی که از طلا با ارزش تر هستند!

کیسه های آردی که از طلا با ارزش تر هستند!
رئیس شورای بخش کوهپایه گفت: در بخش کوهپایه روستاهای وجود دارد که به نان شب محتاج‌اند و شب گرسنه می‌خوابد و این کیسه آردی که به او داده می‌شود از طلا باارزش‌تر است؛ درامد کشاورزیش صفر شده و شرایط نگهداری دام ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به وظیفه شورای بخش ها برای توزیع سهمیه آرد دولتی در سطح بخش، افزود: این سهمیه مخصوص روستاهایی است که نانوایی با سهمیه آرد دولتی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای بخش کوهپایه با اشاره به صحبت‌ها و زیاده خواهی هایی که گاهی در این زمینه مطرح می‌شود، عنوان کرد: این حقی است بر گردن شورای بخش و بعضی‌ها این آرد را می‌گرفته و حتی شاید برای غذای دام استفاده می‌کردند که سعی شده با توجه به آمار واقعی و نیاز روستاها این سهمیه اختصاص یابد.

,

وی افزود: با ورود شورای بخش در توزیع سهمیه آرد دولتی سعی شد عدالت در مورد روستاها بر حسب جمعیت آن‌ها و سهمیه‌بندی برقرار شود، چون برای ما رضایت جمعیت هدف مهم است.

,

لطفی در پایان گفت: در بخش کوهپایه روستاهایی وجود دارد که به نان شب محتاج‌ هستند و شب گرسنه می‌خوابد و این کیسه آردی که به اهالی این روستاها داده می‌شود از طلا باارزش‌تر است؛ درآمد کشاورزی برخی افراد صفر شده و شرایط نگهداری دام را هم ندارد.

,

«عکس خبر آرشیوی است»

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه