اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان:

تشدید نظارت و بازرسی‌ها در استان زنجان/ 90 درصد گزارشات مردمی منجر به کشف تخلف شده است

تشدید نظارت و بازرسی‌ها در استان زنجان/ 90 درصد گزارشات مردمی منجر به کشف تخلف شده است
رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به افزایش فوق‌العاده همکاریهای و گزارشات مردمی در زمینه گرانفروشی گفت: 90 درصد گزارشات مردمی منجر به کشف تخلف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش میزان بازرسی‌ها به منظور جلوگیری از احتکار کالا و گرانفروشی در سطح استان زنجان اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده 160 حلقه تایر خودرو به ارزش 490 میلیون ریال در شهرستان زنجان کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه همچنین 110 حلب روغن نباتی 16 کیلویی به ارزش 100 میلیون ریال کشف شد بیان کرد: بازرسی‌ها به صورت مستمر در استان زنجان توسط بازرسان انجام می‌شود.

,

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به افزایش و تشدید نظارتها در استان گفت: تعداد بازدید‌ها از مراکز عرضه کننده کالاهای اساسی افزایش یافته است.

,

وی همچنین با اشاره به افزایش گزارشات مردمی در زمینه گرانفروشی در سطح استان بیان کرد: همکاریهای مردم در زمینه جلوگیری از احتکار کالا و گرانفروشی در سطح استان فوق‌العاده افزایش یافته است.

,

فغفوری عنوان کرد: از 4 کشفیات مهمی که اخیرا در سطح استان زنجان اتفاق افتاد 3 مورد براساس گزارش‌های مردمی بوده است.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر همکاری مردم بسیار رضایت بخش است و این نشان می‌دهد که مردم احساس مسئولیت می‌کنند افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و احتکار به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

,

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان عنوان کرد: تا به امروز 90 درصد گزارشات مردمی منجر به کشف تخلف شده است.

,

وی با اشاره به ثبت اطلاعات انبارها در سامانه جامع انبارها بیان کرد: هر کسی اجناسی از سایر استانها وارد می‌کند باید اطلاعات انبار خود را در سایت جامع انبارها ثبت کنند.   

,

فغفوری بیان کرد: اطلاعات این سامانه مشخص می‌کند که اجناس موجود در انبار در بازار عرضه می‌شود یا نه. و همه انبارداران باید اطلاعات خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

,

وی با اشاره به اینکه در انبار کشف احتکار خرما مشخص شد که کالاهای احتکار شده در مدت دو سه ماه در بازار عرضه نشده است افزود: مشخص بود که این محموله با نیت احتکار انبار شده بود.

,

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با بیان اینکه در سامانه جامع انبار همه موارد و مشخصات و اطلاعات انبارها رصد می‌شود بیان کرد: همه انبارداران موظف هستند محل نگهداریها کالاهای خود را در این سامانه ثبت کنند.

,

وی با بیان اینکه بعد از کشف انبار احتکار کالا تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود گفت: براساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر می‌شود.

,

فغفوری افزود: کالاهای کشف شده براساس تصمیم قاضی اعمال قانون می‌شود و عمدتا تصمیم‌گیری می‌شود کالاهای کشف شده مانند خرما و غیره از طریق فروشگاه‌های معتبر با قیمت مصوب در بین شهروندان توزیع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه