اخبار داغ

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان:

افزایش قیمت آرد سهمیه کارخانه‌ها عامل بالا رفتن قیمت ماکرونی شده است

افزایش قیمت آرد سهمیه کارخانه‌ها عامل بالا رفتن قیمت ماکرونی شده است
رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان با اشاره به علت افزایش قیمت ماکرونی گفت: افزایش قیمت آرد سهمیه کارخانه‌ها عامل بالا رفتن قیمت ماکرونی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص افزایش قیمت ماکرونی اظهار کرد: آرد یک کالایی است که در انحصار دولت است و در اختیار یک فرد خاص نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی عنوان کرد: کارخانجات ماکرونی اگر آرد را ارزان دریافت کنند قطعا با قیمت ارزان‌تر نیز عرضه خواهند کرد.

,

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان بیان کرد: دو حالت ممکن است در افزایش قیمت ماکارونی پیش بیاد کارخانه‌ها اینکه یا خود سرانه اقدام به افزایش قیمت‌ها کردند یا ارگان‌های دولتی مجوز افزایش قیمت داده‌اند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کالاهای ماکرونی که با قیمت 5 هزار تومان روی محصول مشخص شده در بازار توزیع شده است.

,

علیمحمدی افزود: برای حل چنین مشکلاتی در هر نوع کالا دولت باید در خصوص کاهش قیمت‌ها اقدام کرده و از تولیدکننده و کشاورزان حمایت کند تا قیمت‌ کالاها در بازار واقعی شوند.

,

وی در مورد وضعیت بازار قند و شکر افزود: روزانه 5 تن قند و 10 تن شکر توزیع شده که علاوه بر آن در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای سطح شهر نیز قند و شکر توزیع می‌شود.

,

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان در خصوص اینکه در حال حاضر قند در بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر زنجان بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود افزود: این موضوع در برخی از فروشگاه‌ها قبلا وجود داشت و بازرسی و مسئولانی که تصمیم‌گیرنده هستند قیمت قند و شکر را به یک قیمت مصوب اعلام کردند.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر دو هفته است روزانه قند و شکر در سطح استان توزیع می‌شود که این میزان به نظر بنده نیاز استان را تامین می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه