اخبار داغ

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

توان نظامی و دفاعی کشور، جرات دشمن برای حمله را گرفته است/ کسانی که مردم را می‌ترسانند یا نفوذی‌اند و یا نادان!

توان نظامی و دفاعی کشور، جرات دشمن برای حمله را گرفته است/ کسانی که مردم را می‌ترسانند یا نفوذی‌اند و یا نادان!
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش توان نظامی کشور باعث شده است که دشمنان از این فکر خام که بخواهند حمله کنند تا حد بسیار زیادی بیرون آمدند و جرات و جسارت چنین تهاجمی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛در خصوص فعالیت برخی از جریانات سیاسی داخلی برای ایجاد جنگ روانی و دلهره وقوع جنگ، در بین مردم، گفت: کشور همواره در معرض تهدید استکبار بوده و هست ولی آنچه واقعیت‌ها نشان می‌دهد در طی دهه‌های گذشته همواره بر قدرت و اقتدار نظام به‌ویژه در عرصه دفاعی افزوده‌شده است تا جایی که به‌ویژه در توان موشکی به مرحله بازدارندگی رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی افزود: افزایش توان نظامی کشور باعث شده است که دشمنان از این فکر خام که بخواهند حمله کنند تا حد بسیار زیادی بیرون آمدند و جرات و جسارت چنین تهاجمی به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

,

وی ضمن بیان اینکه هدف تقویت بنیه نظامی و دفاعی در کشور، بازدارندگی است عنوان کرد: ما در تجربه چهل‌ساله نشان داده‌ایم که هیچ‌گاه به دنبال جنگ و تهاجم به کشوری نبوده و نیستیم و هر چه قدر که برای تقویت بنیه دفاعی و نظامیان اقدام می‌کنیم تلاشمان این است که قدرت بازدارندگی‌مان را در مقابل دشمنانمان افزایش دهیم.

,

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ضمن اشاره به برخی از زمزمه‌ها در کشور باهدف ایجاد دلهره در مردم مبنی بر وقوع جنگ بیان کرد: این‌که گه گاه از گوشه و کنار شنیده می‌شود زمزمه‌هایی می‌کنند که مردم را از بروز جنگ بترسانند و دل مردم را خالی کنند باید گفت این توطئه به‌نوعی همراهی کردن با خواست دشمن است.

,

وی ادامه داد: می‌خواهند با این اقدامات مردم را بترسانند و از وضع موجود ناامید کنند. قطعاً هر کس که دل سوز کشور باشد این رویکرد را قبول ندارد به‌ویژه اینکه همه شواهد و قرائن نشان‌دهنده عدم توان دشمن درزمینهٔ حمله به ایران و ایجاد یک جنگ بزرگ است.

,

کریمی تصریح کرد: افراد دارای این رویکرد یا به‌نوعی از طرف دشمنان مأموریت دارند و جزء افراد نفوذی محسوب می‌شوند که جاده‌صاف‌کن دشمن هستند و یا اینکه افراد نادانی هستند که ناآگاهانه به اهداف دشمن خدمت می‌کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه این رویکرد نامطلوب و نادرست است تشریح کرد: مردم باید بدانند که در هر شرایطی نیروهای نظامی ما مقتدرانه از امنیت آن‌ها حفاظت خواهند کرد و دغدغه و نگرانی‌ای برای شروع جنگ در این خصوص وجود ندارد و چه‌بسا رویکرد دشمن هم همین است که با ارعاب و ترساندن مردم زمینه فشار بیشتر به‌نظام جمهوری اسلامی ایران برای انجام مذاکرات جدید و یا دادن امتیازات بیشتر را فراهم کنند که قطعاً ملت و مسئولان باید با این پالس و توطئه دشمن هوشیارانه برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه