اخبار داغ

در ضیافت افطاری سپاه فتح با اصحاب رسانه مطرح شد:

رسانه ها بیانیه گام دوم را از مسئولان مطالبه گری کنند/بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است+تصاویر

رسانه ها بیانیه گام دوم را از مسئولان مطالبه گری کنند/بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است+تصاویر
نشست صمیمی هیات رئیسه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها با حضور جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون اجرایی سپاه فتح و همراه با مراسم افطاری در یاسوج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهارفصل؛ نشست صمیمی هیات رئیسه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها با حضور جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون اجرایی سپاه فتح و همراه با مراسم افطاری در یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل, ؛ , نشست صمیمی هیات رئیسه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها , با حضور جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون اجرایی سپاه فتح و همراه با مراسم افطاری در یاسوج برگزار شد., با حضور جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون اجرایی سپاه فتح و همراه با مراسم افطاری در یاسوج ,

 

,

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: امدادهای غیبی از بدو پیروزی انقلاب شامل حال مردم و نظام شده است، قبل از انقلاب همه مقدرات کشور در دست مستشاران آمریکایی بود، اما مقدرات الهی موجب شد تا با نصرت الهی انقلاب به ثمر بنشیند و در همه این چند دهه آمریکایی‌ها را به چالش بکشاند.

,

 

,

حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد: انقلاب اسلامی در وهله اول به حکومت خودکامه و استبدادی پهلوی خاتمه داد و در وهله بعد انقلاب‌‌های نوظهور در سراسر منطقه و جهان را ایجاد کرد، در چهل ساله اول دستاوردهای  انقلاب دشمن را متحیر کرد و موجب شد تا نظام استکباری به شدت دشمنی کند.

,
, ,

وی افزود: انقلاب با چنین دستاوردهای بزرگی در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی نیاز به تبیین دارد که لازم است فارغ از هر گونه اختلافاتی در تبیین آن بکوشیم که سهم رسانه‌ها در این عرصه از سایر اقشار بیشتر و مهم‌تر است.

,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: پایگاه‌های شایعه پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی به شدت زیاد شده است و همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند و امروز هم خبرنگاران و هم آنانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید حضوری شایسته برای حفظ دستاوردهای نظام داشته باشند.

,

 

,

وی افزود: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی  و مهدویت است و رسانه‌ها باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند، خبرنگاران نسبت به مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند تا همه بدانند مسئولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در راستای تبیین این بیانیه چه کاری انجام داده‌اند.

,

 

,

جانشین سپاه فتح استان نیز در این نشست گفت: افتخار می‌کنیم که در مجموعه سپاه فتح همواره پذیرای مجموعه‌ای بیدار و آگاه به عنوان دیده‌بانان نظام و کشور و استان هستیم.

, مجموعه, بانان,

 

,

سرهنگ جهانگیر انصاری با ذکر فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه رسانه در جامعه گفت: کمک به بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است و اگر شما نقش و رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کنید شرایط در هر زمینه‌ای اصلاح شده و بهبود پیدا می کند.

,
, ,

وی افزود: خبرنگاران به مانند دیده‌بانان در مکان بلندی قرار دارند که بیش از هر قشر دیگری اوضاع جامعه را رصد می‌کنند و می‌توانند با رصد دقیق خود هر مسئولی را برای موفقیت کمک کنند و نقش آگاهی بخشی در جامعه را به درستی بر عهده بگیرند.

, بانان,

 

,

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در جمع خبرنگاران از دست دادن مطبوعات آزاد را به منزله از دست دادن بسیاری از دستاوردها دانست و گفت: رهبری در بیانات متقن و فرمایشات راهگشای خود عفاف و تقوا و صداقت را بیش از هر چیز به رسانه‌ها گوشزد می‌فرمایند.

,

 

,

سرهنگ انصاری در پایان با اشاره به نزدیک شدن روز سوم خرداد سالروز حماسه فتح خونین‌شهر از رسانه‌ها خواست تا با ارائه گزارش‌ها و اخبار و تحلیل‌ها این حماسه بزرگ و جاویدان را برای نسل جوان تبیین کنند.

,

 

,

تصاویر تکمیلی این نشست در زیر آمده است؛

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه