اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

آمریکا از رویارویی با ملت متحد و توانمند جمهوری اسلامی واهمه دارد/ عده‌ای پشت صحنه کار دشمن را انجام می‌دهند

آمریکا از رویارویی با ملت متحد و توانمند جمهوری اسلامی واهمه دارد/ عده‌ای پشت صحنه کار دشمن را انجام می‌دهند
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط به نفع آمریکا نیست چراکه آمریکا از رویارویی با ملت متحد، منسجم و توانمند جمهوری اسلامی واهمه دارد و از این جهت است که وارد این فضا نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اقدام برخی افراد در همصدایی با آمریکا در جنگ روانی علیه ملت ایران اظهار کرد: شواهدی که در کشور داریم مؤید این است که آمریکا هم به دلیل موقعیت استراتژیکی که ایران در منطقه دارد و هم انرژی که از منطقه خلیج فارس به دنیا صادر می‌شود تمایلی برای رویارویی نظامی با ایران ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,  در خصوص اقدام برخی افراد در همصدایی با آمریکا در جنگ روانی علیه ملت ایران اظهار کرد: شواهدی که در کشور داریم مؤید این است که آمریکا هم به دلیل موقعیت استراتژیکی که ایران در منطقه دارد و هم انرژی که از منطقه خلیج فارس به دنیا صادر می‌شود تمایلی برای رویارویی نظامی با ایران ندارد.,

 

,

وی افزود: البته در مسائل داخلی خود آمریکا نیز اجماع و وفاقی نیست که  به جمهوری اسلامی ایران تعرض داشته باشند لذا شواهد کاملا گویای این قضیه است که هیچ بحث رویارویی نظامی با ایران وجود ندارد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحلیل من این است که شرایط به نفع آمریکا نیست چراکه آمریکا از رویارویی با ملت متحد، منسجم و توانمند جمهوری اسلامی واهمه دارد و از این جهت است که وارد این فضا نمی‌شود.

,

 

,

فلاحتی با بیان این‌که حتی بسیاری از تحلیل‌گران و نیروهای سیاسی آمریکا اذعان می‌کنند ‌که ما هیچ‌گاه وارد جنگ نظامی با ایران نخواهیم شد، تصریح کرد: تعجب این‌جا است که برخی از افرادی که در داخل کشور تریبون یا روزنامه‌ای در اختیار دارند یا جزو افرادی هستند که در کشور حزب و گروهی دارند و از آبشخور سیاسی تغذیه می‌کنند، فضا را به گونه‌ای نشان می‌دهند که دو راه بیشتر در مقابل ما وجود ندارد یا باید پای میز مذاکره بنشینیم یا جنگ را تجربه کنیم، که از بنا امری غلط است.

,

 

,

وی افزود: همه می‌دانیم که ما بین دو راه نیستیم و یک راه بیشتر نداریم و آن مقابله با استکبار جهانی است همان راهی که در طول 40 سال انقلاب اسلامی طی کرده‌ایم و چیزی جدیدی هم نیست.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمریکایی‌ها در طول 40 سال گذشته همواره بر طبل جنگ کوبیده‌اند، افزود: همچنین روزهایی را در جمهوری اسلامی ایران تجربه کردیم که حتی آمریکا زمان و مکان حمله به ایران را اعلام می‌کرد.

,

 

,

فلاحتی یادآور شد: امروز خود آمریکا اعلام می‌کند حمله‌ای در کار نیست و بر فرض محال همچنین مسئله‌ای باشد آیا اکنون زمان فضاسازی، رسانه‌ای کردن و از داخل تضعیف‌کردن روحیه مردمی که تحت فشار اقتصادی و ضعف‌های مدیریتی نیروهای اجرایی دولت هستند، است؟ آیا بهداشت روانی مردم را به خطر انداختن با این دیدگاه که می‌خواهیم افشاگری یا اطلاع‌رسانی کنیم امری عقلانی است؟

,

 

,

وی با بیان این‌که به نظر من دست‌هایی از خیانت در پشت صحنه است، افزود: افرادی برای این‌گونه القاکردن‌ها پول می‌گیرند، پول‌هایی که از عربستان سعودی و آمریکا و رژیم‌های مرتجع دیگر خرج این ماهواره‌ها و شبکه‌های خارجی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پول‌هایی که قطعا برخی افراد را در داخل عمدا به سمت و سویی می‌برد که فضاسازی رسانه‌ای و روانی انجام ‌دهند و القا کنند که جنگی در پیش است.

,

 

,

فلاحتی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اولا نه جنگی در پیش است و ثانیا جنگ با استکبار جهانی برای ما چیز جدیدی نیست و ما سال‌ها است که در برابر آن‌ها می‌جنگیم ولو این‌که در طول 8 سال جنگ تحمیلی شفاف و روشن بوده و در جبهه‌های دیگر بسیار روشن‌تر از جنگ است.

,

 

,

وی افزود: چرا این افراد دولت را به جنگ اقتصادی توجه نمی‌دهند؟ چرا این افراد فضای رسانه‌ای را به سمت جنگ نابرابر و تمام عیار اقتصادی که سال‌ها است بر علیه کشور ایران شکل گرفته و حالا تشدید شده نمی‌برند؟ چرا صف‌آرایی دولت و نظام را تقویت نمی‌کنند؟

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: این فضاسازی‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد که متأسفانه عده‌ای پشت صحنه کار دشمن را انجام می‌دهند و بعضی هم ناخواسته رسانه و بلندگوی دشمن شده‌اند و همان حرف‌هایی را می‌زنند که دشمنان ما باید از رسانه‌های خود مطرح کنند.

,

 

,

فلاحتی با اشاره به این‌که برجام بهانه‌ای از طرف آمریکا بود که فشار را بر کشور ما زیادتر کند و جمهوری اسلامی را به امید ایجاد برجام‌های بعدی پشت میز مذاکره بنشاند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در این مسائل به نتیجه نرسیدند چراکه هوشمندی مقام معظم رهبری و مردم در عرصه سیاسی آن قدر قوی بود که جلوی این مسائل را گرفت.

,

 

,

وی افزود: دولت ترامپ چون خود را به اهدافش نزدیک شده نمی‌دید به بهانه‌ این‌ که برجام را قبول ندارد از برجام خارج شد و الان حرفی را که می‌زنند دقیقا همان حرف زمانی است که پای میز برجام می‌نشستند و امضا می‌کردند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا آن‌‌روز بحث هسته‌ای ایران را به عنوان اولین محور مذاکره تقلی کرده بود و چند محور دیگر از جمله بحث موشک‌های دور برد، تسلیحات نظامی، به رسمیت شناختن اسرائیل و مواردی از این دست را به دیپلماسی کشور پیشنهاد داده بود.

,

 

,

فلاحتی یادآور شد: آن روز دیپلماسی کشور با تدبیری که اندیشیده شده بود به سمتی رفت و گفت "ما فقط در خصوص بحث هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم آن هم در ام‌پی‌تی مذاکره می‌کنیم".

,

 

,

وی افزود: بعد از آن مذاکرات آمریکایی‌ها که دیدند به آن اهداف اصلی خود که سخت گرفتن بر جمهوری اسلامی بود که جلوی پیشروی و رشد تکنولوژی و دفاعی را بگیرند، نرسیدند فشارهای بعدی آن‌ها شروع شد و عملا ترامپ خود را از برجام بیرون کشید.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها اکنون دقیقا همان حرف‌های قبلی خود را مطرح می‌کنند یعنی دنبال این قضیه هستند که ایران را پای میز مذاکره بکشانند نه برای بحث هسته‌ای بلکه برای بحث موشک‌های بالستیک و دوربرد و حوزه دفاعی یعنی عملا می‌خواهند گام دوم برجام را به بهانه‌ای به ما تحمیل کنند.

,

 

,

فلاحتی تصریح کرد: با هوشمندی دیپلماسی خارجی، مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری و آگاهی مردم مطمئنا ما به این سمت و سو نرفتیم و از زبان همه مسئولان ارشد نظام یک صدای واحد بلند است و آن این که آمریکا اهل مذاکره نیست و اگر اهل مذاکره بود به برجام پایبند می‌ماند.

,

 

,

وی افزود: ما نیازی به مذاکره با آمریکا در حوزه‌هایی که او تعیین می‌کند، نداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه