اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

توزیع سبد غذایی ویژه ماه رمضان بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

توزیع سبد غذایی ویژه ماه رمضان بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 43 هزار و 437 سبد غذایی در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به این‌که دو میلیون سبد غذایی به خانواده های تحت حمایت این نهاد در کشور اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: از این تعداد 43 هزار و 437 سبد غذایی سهم خراسان جنوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: در این سبد کالا برای خانواده‌های تک نفره 100 هزار تومان، خانواده‌های دو نفره 150 هزار تومان، خانواده‌های سه نفره 200 هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره 250 هزار تومان و برای خانواده‌های پنج نفره و به بالا 300 هزار تومان واریز خواهد شد.
,
 
,
سلم‌آبادی با اشاره به این‌که سرپرستان خانوار پس از واریز مبالغ به کارت‌های اعتباریشان می‌توانند به فروشگاه های طرف قرداد مراجعه کنند و این سبد را تهیه نمایند، خاطر نشان کرد: این مبالغ فقط جهت خرید اقلام خوراکی اعلام شده، خواهد بود.
,
 
,
وی اذعان کرد: همچنین تلاش می شود در این ماه مبارک بیش از 104 هزار غذای گرم در بین مددجویان این نهاد توزیع شود.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده است که در قالب طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان در خانه‌های مددجویان و آشنا شدن از نزدیک با مشکلات این خانواده‌ها نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که از 15 تا 21 رمضان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام گذاری شده است، یاد آور شد: برنامه ریزی‌هایی شده است که در این هفته سفره های افطاری در مناطق نیازمند پهن شده و همچنین تعدادی پایگاه حامی‌یابی نیز در مکان‌ها و محافل مراسم احیای شب‌های قدر برپا شود.
,
 
,
سلم‌آبادی افزود: پیش بینی می‌شود امسال چهار هزار و 500 نفر به حامیان ایتام خراسان جنوبی در این پایگاه‌ها اضافه شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه