اخبار داغ

فرماندار حاجی آباد عنوان کرد؛

بازگشت مزرعه پرورش مرغ مادر به چرخه تولید/حاجی آباد نیاز جوجه یک روزه هرمزگان را تامین می کند

بازگشت مزرعه پرورش مرغ مادر به چرخه تولید/حاجی آباد نیاز جوجه یک روزه هرمزگان را تامین می کند
فرماندار حاجی آباد گفت:مزرعه پرورش مرغ مادر روستای باغات حاجی آباد بعد از هفت سال تعطیلی با حمایت بخش دولتی به چرخه تولید برگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار  هرمز  با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: ۱۸ مرغداری در شهرستان حاجی آباد وجود دارد که اکثریت آنها فعال بوده که این امر نشان دهنده نگاه ویژه دولت به بخش تولید داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

جهانگیری با اشاره به راه اندازی دوباره مزرعه پرورش مرغ مادر و جوجه یک روزه عنوان کرد: این مرغداری به دلیل مشکلات متعدد مالی  پس از هفت سال تعطیلی، با حمایت های استاندار هرمزگان در سال رونق تولید، فعالیت خود را دوباره آغاز کرده و دارای ظرفیت تولید ۳۵ هزار قطعه مرغ مادر و چهار میلیون قطعه جوجه یک روزه می باشد.

,

وی تصریح کرد: این مزرعه پرورش مرغ مادر زمینه اشتغالزایی 40 نفر را فراهم نموده و نیاز واحدهای مرغداری سطح استان به جوجه یک روز را نیز تامین می سازد.

,

فرماندار حاجی آباد با اشاره به طرح های اقتصادی در شهرستان افزود : تا کنون 120 هکتار گلخانه در حاجی آباد ایجاد شده است و در سال جاری نیز به میزان 70 هکتار به سطح زیر کشت گلخانه ای افزوده می شود و  زمینه اشتغال 400 نفر در این بخش نیز فراهم می گردد.

,

جهانگیری با اشاره به موفقیت اجرای طرح پرورش ماهی خاویار خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال از اولویت های کاری دستگاههای اجرایی شهرستان است که امیدواریم با اجرای پروژه های مختلف در حوزه های کشاورزی ، شیلات و معادن اشتغال مورد نیاز شهرستان را ایجاد  کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه