اخبار داغ

پرداخت وام میلیاردی به نور چشمی ها در بوکان

پرداخت وام میلیاردی به نور چشمی ها در بوکان
دو روز پیش وزارت صمت در فایلی اسامی تمامی وام گیرندگان ۴ درصد در سطح کشور را منتشر کرد که در این میان نام چندین بوکانی نیز به چشم می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، دو روز پیش وزارت صمت در فایلی اسامی تمامی وام گیرندگان ۴ درصد در سطح کشور را منتشر کرد که در این میان نام چندین بوکانی نیز به چشم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

هر چند با نگاهی دقیق تر و ریز تر به اسامی بوکانی های آماده در فایل منتشر شده توسط وزارت صمت به افرادی می رسیم که سبب ایجاد شائبه های فراوانی را در میان افکار عمومی شهرستان بویژه کارافرینان حقیقی و متقاضیان واقعی این تسهیلات شده است.

,

با انتشار این اسامی بار دیگر شاهد پیشی گرفتن ژن های خوب و نور چشمی های مسئولان ارشد شهرستانی از دیگر فعالان اقتصادی شهرستان هستیم که این مهم نشان می دهد همچنان رویه پارتی بازی در میان مدیران ارشد شهرستانی طوفان به پا می کند.

,

پرداخت این وام ها به نور چشمی های آقایان نماینده خاموش بوکان در مجلس و فرماندار مستعفی در حالی است که هم اکنون آمار بیکاری در شهرستان بویژه در میان جوانان تحصیل کرده و داری ایده به بیش از ۲۱ درصد رسیده و ده ها کارخانه و بنگاه اقتصادی در سطح شهرستان به علت نبود منابع مالی با تعدیل نیرو و یا حتی تعطیلی رو به رو شده اند.

,

هرچند در آذر ماه سال ۹۷ دکتر رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد که بوکان دارای رتبه اول اشتغال پایدار روستایی است.

,

با نگاهی به وضعیت اسف ناک بیکاری در بوکان طی ۵ سال گذشته به واقیعت می توان پی برد که معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز درگیر کاغذ بازی های بعضی از مسئولان وقت و فعلی بوکان شده و آمار با واقعیت های کنونی بیکاری در بوکان بویژه در روستاها هم خوانی ندارد.

,

بر اساس شاخص های اشتغال زایی بوکان در رده های پائین استانی قرار دارد هر چند محمدرش رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بوکان گفت: که در راستای اجرای طرح اشتغال روستایی ۱۸۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال تسهیلات در بوکان به ۱۶۱ طرح پرداخت شده و زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای ۴۸۹ نفر را در این بخش فراهم کرده است.

,

بی تردید طی ۵ سال گذشته خدمت به نور چشمی ها و ژن های برتر از سوی نماینده خموش بوکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مستعفی در اولیت بوده پرداخت این وام ها نیز در هیمن راستا صورت گرفته است.

,

در پایان می توان گفت: مسلماً انتشار این لیست گامی ارزنده برای شفافیت و اطلاع مردم از نحوه تخصیص این اعتبارات در شهرستان های مختلف بوده است که علنی شدن برخی سو استفاده های مسئولین بوکانی در متنعم کردن نورچشمی های خود از خوان بی منت وامهای اشتغالزا باید حساسیت مردم و ضرورت ورود دستگاههای نظارتی به این ویژه خواری ها را در پی داشته باشد.

,

بوکان یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی است که پس از ۱۲ سال نمایندگی قسیم عثمانی و ۵ سال حضور فرماندار مورد حمایت نماینده مردم بوکان رکورد دار بیکاری در بین شهرهای این استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه