اخبار داغ

فرماندار خرم‌آباد:

نظارت‌‌های مستمر بر بازار خرم‌آباد/۷۰۰۰ بازرسی انجام شد

نظارت‌‌های مستمر بر بازار خرم‌آباد/۷۰۰۰ بازرسی انجام شد
فرماندار خرم‌آباد گفت: ۷۰۰۰ مورد بازرسی از سطح بازار خرم‌آباد انجام شده است با فروشندگانی که قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، اسد عبدالهی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه هفت هزار مورد بازدید ناظران و بازرسان از سطح بازار انجام‌شده است اظهار داشت: با فروشندگانی که قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند برخورد می‌شود؛ دشمنان نظام برای ضربه زدن به کشور از اهرم فشارها و تحریم‌های اقتصادی بهره‌گیری می‌کنند و برای مقابله با نقشه‌های دشمنان باید در قالب یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون، تأمین کالاها و مایحتاج اساسی مردم را تضمین و مدیریت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی بابیان اینکه در تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم شهرستان با مشکل خاصی مواجه نخواهیم شد افزود: کالاهای اساسی موردنیاز مردم شهرستان به‌اندازه کافی تأمین و ذخیره‌سازی شده است و باید تلاش شود ضمن بازنگری در شیوه‌های توزیع کالا، این اقلام به‌خوبی و در زمان مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

,

 

,

فرماندار خرم‌آباد وجود نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر از بازار را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار مورد بازدید از سطح بازار صورت گرفته و قطعاً در تمام ایام سال با فروشندگانی که قانون را رعایت نکنند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

,

وی بیان کرد: برای تقویت نظارت‌ها و بازرسی‌ها یک تیم کارشناسی متشکل از اداره صمت، فرمانداری و تعزیرات حکومتی تشکیل خواهد شد تا با دقت نظر بیشتری بر توزیع کالاها در سطح شهرستان نظارت داشته باشد.

,

 

,

عبدالهی گفت: وضعیت میدان میوه و تره‌بار خرم‌آباد نسبت به گذشته بهبودیافته اما همچنان نیازمند کار بیشتری است که شهرداری خرم‌آباد و سازمان‌های مرتبط با این موضوع باید در این خصوص اقدامات جدی را به عمل‌آورند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه