اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

ترسوهای داخلی ستون پنجم دشمن هستند/ آمریکا می‌خواهد با برجام کاسبی کند

ترسوهای داخلی ستون پنجم دشمن هستند/ آمریکا می‌خواهد با برجام کاسبی کند
امام جمعه نهبندان با بیان این‌که ترسوهای داخلی ستون پنجم دشمن هستند، گفت: این‌ها را باید کاسبان شبح جنگ نامید چراکه اگر این‌گونه مواضعی را مطرح نکنند جای حیاتی در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزایی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص القای جنگ نظامی از طرف جریان‌های غرب‌گرا اظهار کرد: در خصوص موضوع استکبار جهانی و برخورد آن‌ها با جمهوری اسلامی تجربه نشان می‌دهد هر جا ملت و مسئولان محکم بر سر مواضع خود ایستادگی کردند دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزایی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  در خصوص القای جنگ نظامی از طرف جریان‌های غرب‌گرا اظهار کرد: در خصوص موضوع استکبار جهانی و برخورد آن‌ها با جمهوری اسلامی تجربه نشان می‌دهد هر جا ملت و مسئولان محکم بر سر مواضع خود ایستادگی کردند دشمن مجبور به عقب‌نشینی شده است.,

 

,

وی افزود: اگر مسئولان نسبت به مواضع خود ایستادگی نداشته باشند استکبارجهانی هر روز پرروتر خواهد شد چراکه بارها شاهد این موضوع بوده‌ایم.

,

 

,

امام جمعه نهبندان با اشاره به موضوع جنگ نظامی که اخیرا دشمن مطرح کرده، گفت: استکبار جهانی می‌خواهد از تجربه شکست خورده خود استفاده کند و جنگ روانی به راه اندازد.

,

 

,

خزاعی اظهار کرد: استکبار این شبح جنگ را به راه انداخته که ملت را بترساند و فکر می‌کند ملت ایران ملتی است که از یک شبح جنگ می‌ترسد اما فراموش کرده که این ملت هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را گذرانده و بر سر عهد و پیمان‌های خود ایستادگی کرده و فشارها و تحریم‌ها را تحمل می‌کند.

,

 

,

وی ادامه داد: ملت ایران از نظام و انقلاب پاسداری می‌کند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان با بیان این‌که ترسوهای داخلی ستون پنجم دشمن هستند، گفت: این‌ها را باید کاسبان شبح جنگ نامید چراکه اگر این‌گونه مواضعی را مطرح نکنند جای حیاتی در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ندارند.

,

 

,

خزاعی افزود: این‌گونه افراد می‌خواهند به نوعی برای کشورهای غربی خودشیرینی کرده و چند صباحی به حیات ننگین خود ادامه دهند درحالی‌که عزّت و جایگاه خود را پیش ملت از دست داده‌اند.

,

 

,

وی با بیان این‌که ایستادگی ملت مهم است، تصریح کرد: در مقابل تحلیل‌های آن‌ها باید گفت که ملت ایران به بصیرت و آگاهی رسیده و این تحلیل‌ها را باور نمی‌کنند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: در حال حاضر در دهه ۹۰ هستیم و کشور در زمینه اختراعات و امکانات به جایی رسیده که در برابر دشمن ایستادگی کند.

,

 

,

خزاعی با اشاره به صحبت‌ مقام معظم رهبری که با قاطعیت فرمودند: "جنگ نخواهد شد"، افزود: این سخن نشان از آمادگی کامل ملت و امکانات کشور دارد و مطرح کردن جنگ نظامی از طرف برخی کاسبان شبح جنگ برای ادامه حیات سیاسیشان است در حالی‌که ادامه نخواهد داشت.

,

 

,

وی گفت: ترامپ تاجری است که به حکومت رسیده و در حکومت‌داری به نوعی می‌خواهد تجارت‌گونه برخورد کند.

,

 

,

امام جمعه نهبندان ادامه داد: ترامپ فکر می‌کند جمهوری اسلامی هم کشور عربستان است چراکه ملت ایران را نمی‌شناسد و می‌خواهد با ملت ایران برخورد کند اما ملت ایران بر مواضع خود ایستاده است.

,

 

,

خزاعی گفت: این‌که ترامپ برجام را در ظاهر قبول داشته باشد فایده‌ای ندارد باید به آن‌چه به عنوان یک کشور عضو سازمان ملل که در عرف بین‌المللی با حقوق بین‌المللی رعایت می‌شود عهد بسته و پایبند باشد که پایبندی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

,

 

,

وی با بیان این‌که این‌ها می‌خواهند با برجام کاسبی کنند، افزود: برای ملت ما این تجربه گرانسنگ به دست آمد که استکبار جهانی به عهد و پیمان‌ها پایدار نیست.

,

 

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: در گذشته نیز برخی از افراد از شبح جنگ برای پیش بردن اهداف خود استفاده کردند و گذشت زمان ثابت کرد که به هدف خود نخواهند رسید.

,

 

,

خزاعی خاطرنشان کرد: اکنون از مسئولان می‌خواهیم از مردم عقب نمانند. مردم همیشه در صحنه هستند و وقتی عقب‌نشینی مسئولان را می‌بینند نگران می‌شوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مسئولان در مواضع خود ثبات قدم داشته و از مردم در معادلات سیاسی عقب نمانند چراکه مردم به بصیرت خوبی دست پیدا کرده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه