اخبار داغ

شریعتمداری:

دور دوم پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستاها از خردادماه آغاز می‌شود

دور دوم پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستاها از خردادماه آغاز می‌شود
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با یادآوری اختصاص ۷۵۰میلیون دلار تسهیلات ارزان قیمت در دور نخست به روستاییان، گفت: دوره دوم پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در روستاها از ماه آتی آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت، محمد شریعتمداری در توضیح شفافیت اعطای وام‌ ارزان قیمت در حوزه روستایی، گفت: با اجازه مقام معظم رهبری از محل منابع صندوق توسعه ملی و با معادل آنها از بانک‌ها، یک و نیم میلیارد دلار برای پرداخت وام ارزان قیمت در روستاها و بخش‌های کمتر از۱۰هزار نفر جمعیت در اختیار شورای اشتغال استانی تحت نظر استانداران قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این مبلغ  در اختیار استانداران قرار گرفت تا با بررسی از سوی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های ذی‌ربط رسیدگی و با تایید بانک‌ها وام ارزان قیمت برای فعالیت‌های اشتغال‌زا اختصاص یابد، اکنون این کار در معادل ۷۵۰میلیون دلار نهایی شده است.
,
 
,
شریعتمداری با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی فراوان به مردم در این زمینه لازم بود، گفت: مبنای دولت تدبیر و امید توسعه شفافیت است، بر همین اساس سایت وزارتخانه اسامی کلیه دریافت کنندگان تسهیلات ارزان قیمت 4 و 6 و 10 درصدی را به تفکیک روی شبکه قرار داده تا علاوه بر دستگاه نظارتی، مردم هم امکان نظارت داشته باشند.
,
 
,
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: ما برای ادامه میزان اشتغال ایجاد شده واحد ها را رصد و از طریق استانداران، هیات نظارت از دبیرخانه شورای استانی و وزارتخانه ذی ربط تشکیل می‌شود، دوره دوم پرداخت بانک (750 میلیون دلار ) از ماه آتی آغاز می شود. 
,
 
,
نوبت دوم ارائه سبد معیشتی آغاز شده است
, نوبت دوم ارائه سبد معیشتی آغاز شده است,
 
,
وی در مورد وضعیت ارائه بسته های حمایتی به اقشار آسیب پذیر، گفت: در نشست رئیس جمهور با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داده شد که برای یک نوبت دیگر جهت ارائه سبد معیشتی به تمامی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام فوری به عمل آید.
,
 
,
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حال حاضر ارائه سبد معیشتی آغاز شده و بخشی از این مبلغ به حساب کمیته امداد واریز و بهزیستی واریز و به تدریج روزهای آینده تکمیل خواهد شد.
,
 
,
شریعمتداری در رابطه با میزان مبلغ این بسته ها، ادامه داد: به طور متوسط 200 هزار تومان اعتبار بسته حمایتی  است و برای خانواده های با جمعیت بالاتر نیز مبلغ افزایش می یابد. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه