اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد؛

بهره‌برداری طرح ارتقاء فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان

بهره‌برداری طرح ارتقاء فاز نخست تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح ارتقاء فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان امسال به بهره برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان از 125 هزار نفر فعلی به 190 هزار نفر افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در افق طرح تصفیه خانه  فاضلاب شهر زنجان و با احداث فاز دوم این تصفیه خانه ، جمعیت تحت پوشش آن به 410 هزار نفر در سال 1400 خواهد رسید.

,

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: ارتقاء فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان تا کنون 80 درصد پیشرفت داشته و احداث فاز دوم این پروژه نیز 47 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

جزء قاسمی افزود: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با اجرای طرح های توسعه ای از 27 هزار متر مکعب به 75 هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش پیدا می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: برای پوشش کامل خدمات فاضلاب در شهر زنجان باید 630 کیلومتر شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب احداث شود که تا کنون 330 کیلومتر از این میزان اجرایی شده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از آلودگی منابع زیر زمینی ناشی از دفع فاضلاب بصورت چاه جذبی و مشکلات زیست محیطی ناشی از هدایت فاضلاب در مسیرهای اصلی و فرعی عمومی شهر زنجان اجرا می شود.

,

وی گفت: تاکنون برای توسعه شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان 530 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و 50 درصد از شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه