اخبار داغ

امام جمعه هفشجان:

هراس امریکا از ایران ، اجازه آتش افروزی به غرب نمی دهد!/اقتدار ایران، معادلات تفکر جنگی ترامپ را به هم ریخته است!

هراس امریکا از ایران ، اجازه آتش افروزی به غرب نمی دهد!/اقتدار ایران، معادلات تفکر جنگی ترامپ را به هم ریخته است!
امام جمعه هفشجان گفت: ایران چهل سال پیاپی نقشه های دشمن را بهم ریخته است و نگذاشته که به اهداف شوم خود برسد و از این پس نیز همین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  گفت: در رابطه با به وجود آمدن جنگ با توجه به شناختی که امریکا به قدرت ایران دارد احتمال آن صفر است .

وی با اشاره به اینکه برخی ازافراد در داخل کشور همیشه به دنبال حاشیه هستند اظهار کرد: برخی از دشمنان داخلی دوست دارند مردم را در حالت دلهره و نگرانی قرار دهند .

حجت السلام جلالی با اشاره به اینکه یکی از مباحث عملیات روانی دشمن است که متاسفانه خیلی هم موثر واقع بوده بیان داشت: این جنگ روانی کلک کار را کنده و در بین ذهن های مردم اینگو القاء کرده که قرار است جنگ نظامی اتفاق افتد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن مثل گذشته در این جریان نیز روسیاه خواهد شد بیان داشت: ما همیشه نقشه های دشمن را در طول این چهل سال نقش بر آب کرده ایم و همه چیزرا پشت سر گذاشته ایم.

حجت السلام جلالی عنوان کرد: آن هایی که در کشور دم از جنگ می زنند یک سری اهداف شومی دارند که با زدن این حرف های بی ارزش دلهره بین مردم ایجاد کرده و علی رغم میل رهبر پای میز مذاکره بنشینند.

وی یادآور شد: اینکه عده ای در بین اذهان عمومی اینگونه جا انداخته اند که قرار است جنگ شود یک بهانه دیگری است که دولتمردان را پای میز مذاکره بنشانند و دوباره همان آش باشد و همان کاسه .

حجت السلام جلالی بیان داشت: دشمنان داخلی و خارجی  به دنبال این هستند که به نوعی حرکت رو به رشد نظام را دچار خلل کنند.

وی با اذعان بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در تمام کشورهای دنیا نفوذ پیدا کرده است بیان داشت: با این سیل خروشان و حرکت توفنده نظام جمهوری اسلامی  دشمن هرگز نمی تواند برای جنگ ورود پیدا کند.

حجت السلام جلالی گفت: امام راحل ما پیش بینی کرده بود که سقوط امپراتوری غرب نزدیک است و امام خامنه ای نیز همین امر را تاکیید و یادآور شده و همه ما به زودی شاهد این امر خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: ترامپ موافق برجام است منتهی در دعوای سیاسی داخل آمریکا و با تکیه بر عملیات روانی پیرامون جنگ می خواهد برجام به نام او تمام شود.

حجت السلام جلالی با بیان اینکه خود آمریکائی ها اعلام می کنند که دولت آمریکا در پی جنگ نیست و فقط نمایش بازی می کنند عنوان کرد: متاسفانه برخی ترسوهای داخلی برای القای جنگ مضحک به نظر می رسند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه