اخبار داغ

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

انهدام باند سرقت به عنف و دستگیری عاملان زورگیری از پزشک قزوینی

انهدام باند سرقت به عنف و دستگیری عاملان زورگیری از پزشک قزوینی
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام یک باند سرقت به عنف و دستگیری ۳ نفر در این خصوص خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در البرز

, دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در البرز,

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت "شیرآلات ساختمان" در شهر "محمدیه" بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی دقیق موضوع در محل حاضر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان البرزاذعان کرد: پس از انجام تحقیقات فنی در محل و اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی لازم محل اختفای سارق شناسائی و با تلاش ماموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجوئی های فنی پلیس به بیش از 15 فقره سرقت شیرآلات منازل طی چند ماه گذشته اعتراف کرد.

,

وی در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

انهدام باند سرقت به عنف در قزوین

, انهدام باند سرقت به عنف در قزوین,

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت به عنف (طلا و جواهرات – گوشی همراه) در پلیس آگاهی استان موضوع شناسائی و دستگیری سارقان با تشکیل کارگروهی ویژه در پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

,

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و پس از انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام طی اقدامات اطلاعاتی محل اختفای2 نفر (زن) از اعضای باند سرقت که خواهر بودند در شهرستان "البرز" شناسائی و با هماهنگی دستگاه قضائی هر 2نفر طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

,

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در بازجوئی‌های فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی توسط عوامل پلیس آگاهی متهمان به بزه ارتکابی اعتراف و در ادامه بازجوئی‌ها نفر سوم (مرد)باند سرقت نیز شناسائی که طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

,

حاجیان در پایان با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل به مالباختگان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در البرز 

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی طرح برخورد با موتور سواران متخلف و حادثه ساز توسط مأموران پلیس راهنمائی و رانندگی در سطح شهرستان اجرا شد.

, توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در البرز ,
,
,

وی با اشاره به این که پلیس برای جلوگیری از خطرات ناشی از موتورسیکلت ها و پایین آوردن خسارات جانی و مالی، تمام توان خود را بکار گرفته افزود: ماموران با اجرای این طرح 17دستگاه موتورسیکلت متخلف را که فاقد گواهینامه و کلاه ایمنی و دارای پلاک مخدوش بوده توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ضمن قدردانی ازهمکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

,

دستگیری سارق خودرو و کشف 2 خودروی سرقتی

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مغازه، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

, دستگیری سارق خودرو و کشف 2 خودروی سرقتی,
,
,

وی در ادامه افزود: ماموران آگاهی با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و در طی یک عملیات غافلگیرانه وی را حین سرقت مغازه با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از خیابان های تاکستان دستگیر و به یگان منتقل کردند.

,

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دیگر نیز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی بیشتر و بازجویی های تکمیلی با کسب دستور قضایی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

عزیزی یادآور شد: متهم در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به 2فقره سرقت مغازه نیز اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های منزل پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان شرقت خودرو رعایت کنند.

,

سارقان زورگیر در دام پلیس قزوین

, سارقان زورگیر در دام پلیس قزوین,

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده زورگیری از یک پزشک در قزوین، موضوع شناسائی و دستگیری سارقان با تشکیل کارگروهی مشترک از پلیس آگاهی و امنیت عمومی در دستور کار قرار گرفت.

,

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی محل اختفای سارقان در شهر قزوین شناسائی و پس از هماهنگی لازم با مراجع قضائی سارقان طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

,

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که در بازجوئی های فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از محل اختفای سارقان (2 نفر مرد) آلات استعمال مواد مخدر، مقداری مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه خودروی سواری "پراید" مورد استفاده در زور گیری و سرقت و تعدادی برگه چک و کارت عابر بانک متعلق به مالباخته کشف شد.

,

حاجیان در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه