اخبار داغ

امام جمعه چرام:

برخی از تشر آمریکا واهمه دارند/القا کنندگان دروغ حمله امریکا به ایران ترسو و خائن هستند

برخی از تشر آمریکا واهمه دارند/القا کنندگان دروغ حمله امریکا به ایران ترسو و خائن هستند
حجت الاسلام افشار: اینکه عده ای دوگانه جنگ و صلح را در کشور مطرح می کنند دلایل متعددی دارد بعضی از این افراد ترسو هستند و از تشر آمریکا واهمه دارند و کسانی که به دنبال القای این سخن دروغ هستند خائن به ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امام جمعه چرام  در گفتگو با چرام در خصوص راه انداختن جنگ روانی امریکایی ها مبنی بر حمله به ایران گفت:اقتصاد آمریکا بخاطر جنگ هایی که در دنیا بانی آن بوده متزلزل است، طبق نقل کارشناسان بدهی امریکا بیست تریلیون دلار است که طبق سخن دونالد ترامپ هفت تریلیون دلار در منطقه ی غرب آسیا هزینه کردند و منفعتی برای انها نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,
 
,

حجت الاسلام افشار بیان کرد: نکته دوم این است که در رقابت و جنگ اقتصادی بین چین و آمریکا هر گونه هزینه های اضافی مثل جنگ های فرسایشی برای ایالات متحده منجر به شکست خواهد شد.

,
 
,
 
,
وی افزود: نکته سوم در این چند دهه گذشته این است که آمریکا در مقابل ایران اسلامی شکست خورده است و بعید است ریسک دیگری را انجام دهد، در جنگ تحمیلی با همه حمایتی که از صدام کردند شکست خوردند، در سوریه از ایران و جبهه مقاومت شکست خوردند؛ اینها تجربه های شکست برای آمریکا است.
,
 
,
 
,
امام جمعه چرام در ادامه گفت:نکته چهارم این است که تمام پایگاه های نظامی امریکا و همینطور رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های ایران اسلامی است، در صورت هر اقدامی،  منطقه برای آمریکا  و اسرائیل جهنم خواهد شد.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام افشار افزود:نکته پنجم قسمت عمده نفت و گاز دنیا از  تنگه ی هرمز عبور میکند و به دنیا صادر می شود، در صورت هر گونه اقدام آمریکا و نا امن شدن این تنگه قیمت انرژی در دنیا به چندین برابر فعلی خواهد رسید که به ضرر اقتصاد  ایالات متحده و کشورهای اروپایی خواهد شد؛ به این دلایل جنگی نخواهد شد.
,
 
,
 
,
وی در ادامه عنوان کرد: اینکه عده ای دوگانه جنگ و صلح را در کشور مطرح می کنند دلایل متعددی دارد بعضی از این افراد ترسو هستند و از تشر آمریکا واهمه دارند.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام افشار بیان کرد: بعضی افراد و روزنامه های زنجیره ای،  عوامل دشمن هستند و راهبرد دشمن را دنبال می کنند، مثل زمانی که در روزنامه ها بعد از توافق هسته ای مشهور به برجام تیتر کردند امضای کری تضمین است؛ عده ای را فریب دادند غافل از انکه در امضای شیطان تضمینی نیست. 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد:عده ای از سیاسیون که کارنامه  خالی از خدمت دارند و شرایط اقتصادی فعلی ناشی از سو تدبیر آنها است  بدنبال القای این مساله هستند که ما زبان دنیا را می فهمیم و در انتخابات مجلس بدنبال رای ملت هستند تا به صندلی های سبز بهارستان برسند و مجلسی غرب زده و در خدمت منافع امریکا بوجود بیاورند. این افراد منافع امریکا را بر منفعت ملت ترجیح میدهند که بعض از این نماینده ها در  مجلس فعلی  هم هستند.
,
 
,
 
,
امام جمعه چرام در پایان گفت: کسانی که برای عکس سلفی با موگرینی له له میزنند بدانند قطعا جنگی صورت نمیگیرد و آینده  روشنی در پیش روی جمهوری اسلامی است و کسانی که به دنبال القای این سخن دروغ هستند خائن به ایران هستند و امیدوارم خداوند متعال عقل سالم به این افراد عنایت فرماید.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه