اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ارائه بیش از ۳۰۰۰ خدمت مسکن به مددجویان زنجانی/ ۱۸۰ مددجوی زنجانی صاحب خانه شدند

ارائه بیش از ۳۰۰۰ خدمت مسکن به مددجویان زنجانی/ ۱۸۰ مددجوی زنجانی صاحب خانه شدند
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه 3315 خدمت مسکن به مددجویان زنجانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمات مسکن از اقلام توانمندساز و پرهزینه در سبد حمایتی این نهاد  است، اظهار کرد : تلاش می کنیم با نیاز سنجی صحیح و به موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک های مردمی فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه  سه هزار و 315 مورد خدمت در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ارائه شده است، افزود: خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در این بخش در قالب ساخت ، تکمیل ، خرید ، تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی در مناطق مختلف این استان بوده است.

,

صفری از سرمایه گذاری بیش از 12میلیارد و 447میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته دو میلیارد و 89 میلیون تومان از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه  امداد ولایت تامین شده است.

,

وی با اشاره به اینکه  10میلیارد و 358میلیون تومان نیز  به صورت بلاعوض برای ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته هزینه شده است، ادامه داد: از مجموع کمک های بلاعوض هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد  پنج میلیارد و 455میلیون تومان از محل مشارکت مردمی و خیران زنجانی تامین شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از خانه دار شدن 180 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال گذشته نیز خبر داد و افزود: برنامه ریزی شده است در یک بازه زمانی سه ساله کلیه مددجویان فاقد مسکن یا دارای نامناسب از طریق ساخت ، خرید ، بهسازی و مقاوم سازی مسکن آنها صاحب سرپناه ایمن و مناسب شوند.

,

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و روستایی از اولویت های مهم کمیته امداد استان زنجان در ارائه هر نوع خدمت به مددجویان تحت حمایت است، عنوان کرد: با همین نگاه از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته  هزار و 458 مورد معادل 44 درصد مجموع خدمات در مناطق محروم این استان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه