اخبار داغ

دادستان کاشمر:

ویلاهای غیرمجاز مسئولان در کاشمر تخریب می شوند

ویلاهای غیرمجاز مسئولان در کاشمر تخریب می شوند
دادستان کاشمر گفت: ابتدا ویلاهای پزشکان و مسئولانی که در کلاته بزی کاشمر به صورت غیرمجاز ساخته شده است تخریب می شود و اگر ابتدا بخواهند از مردم شروع کنند مطمئناً مجوز تخریب نمی دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، غلامرضا طالعی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث ویلاهای غیرمجاز به طور جدی دنبال می شود و در همین راستا دستور تخریب دیوار یکی از ویلاها صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در برخورد با تصرفات زمین و تغییر کاربری های غیرمجاز باغات با کسی تعارف ندارد، خاطرنشان کرد: ابتدا ویلاهای پزشکان و مسئولانی که در کلاته بزی کاشمر به صورت غیرمجاز ساخته شده است تخریب می شود و اگر ابتدا بخواهند از مردم شروع کنند مطمئناً مجوز تخریب نخواهیم داد.

,

دادستان کاشمر با تاکید بر اینکه برای هر نوع برخورد جدی با افرادی که ساخت و ساز های غیرمجاز انجام داده اند، آمادگی داریم، تصریح کرد: شهرداری با اخذ حکم ماده 100 به موضوع تخریب ویلاهای غیر مجاز وارد شود و دادستانی همراهی لازم را خواهد داشت.

,

وی با اشاره به اینکه اگر افرادی با تصرافات صورت گرفته باعث انحراف سیلاب و وارد شدن خسارت به جاده و سایر بخش ها شده باشد باید جوابگو باشند جبران خسارت کنند، اذعان کرد: در حریم و بستر مسیل کسی اجازه صدور مجوز نداشته و تمامی تصرفات تخریب می‌شود و اگر به اشتباه مجوزی در بستر و حریم رودخانه صادر شده باید ابطال شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه