اخبار داغ

حکایت بی تدبیری های که تمامی ندارد:

اختلال و قطعی مکرر ارتباط تلفن همراه در روستای مالشیخ/ هیچ اداره ای پاسخگوی مطالبات مانیست

اختلال و قطعی مکرر ارتباط تلفن همراه در روستای مالشیخ/ هیچ اداره ای پاسخگوی مطالبات مانیست
مشکلات ارتباطی روستاهای بخش مرکزی لنده پس از سال ها وعده ارتقا و رفع مشکلات فنی همچنان برقوت خود باقی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه توسعه خطوط ارتباطی به خصوص تلفن همراه به عنوان یک اصل جدایی ناپذیر در زندگی روز مره آحاد جامعه محسوب می شود که عدم توجه به مطالبات مردم از سوی ادارات متولی به نوعی عدم توجه به حقوق شهروندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

مشکلات ارتباطی روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده چند سالی است که علی رغم همه وعده های داده شده از سوی مسئولان همچنان برقوت خود باقی هستند.

, .,

 

,

متاسفانه با وجود همه پیگیری های صورت گرفته از سوی شهروندان روستای مالشیخ تلفن همراه بشتر مناطق این روستا روی حالت رومینگ است که این معضلی جدی در زمان بیماری افراد برای اطلاع رسانی اورژانس115 و یا آتش سوزی ها و سایر موارد است که لازم است مخابرات استان قدری به مشکلات حوزه های روستایی در حوزه ارتباطات توجه بیشتری نمایند.

,

 

,

باتوجه به توسعه زیرساخت های ارتباطی و استفاده اکثر روستاهای ایران از نسل های چهارم و پنجم اینترنت هنوز بیشتر روستاهای شهرستان لنده به درستی خط دهی ندارند تا چه بخواهند از اینترنت استفاده کنند که به خودی خود یک چالش اساسی و فراگیر است.

, .,

 

,

حال تا کی باید مردم به خصوص روستانشینان چوب بی تدبیری عدم مسئولیت پذیری مسئولان شرکت مخابرات را بخورند که سال های سال است قدمی در جهت رفع این چالش و معظل اساسی برداشته نمی شود و حتی مردم شهرک سرآسیاب لنده نیز از دادستان عالی استان خواستار ورود به مسئله کم کاری اداراتی همانند شرکت مخابرات در روستاها شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه