اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی قوچان خبر داد

دستگیری 2 سارق حرفه ای با 17 فقره سرقت در قوچان

دستگیری 2 سارق حرفه ای با 17 فقره سرقت در قوچان
فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: دو سارق حرفه ای منزل، کنتور آب و کابل مخابراتی با 17 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و بازداشت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدیر مصرخانی در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح پرونده سرقت منازل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی، پیگیری این سرقت ها به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، یک متهم را شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را طی عملیاتی دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم  دستگیر شده در مقر انتظامی به چهار فقره سرقت وسایل منزل اعتراف و بخشی از اموال سرقتی نیز از مخفیگاه وی کشف شد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مصرخانی در تشریح پرونده سرقت های متععد کنتور آب و کابل های مخابراتی نیز خاطر نشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب و سیم و کابل مخابراتی، شناسایی و دستگیری عامل  سرقت ها در دستورکار قرار گرفت و ماموران دایره تجسس کلانتری۱۱ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از حصول اطمینان  با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی قوچان با بیان اینکه فرد دستگیر شده به ۱۳فقره سرقت کنتور آب و سیم وکابل مخابراتی اعتراف کره، تصریح کرد: بمقادیرقابل توجهی سیم وکابل مخابراتی و شش عدد کنتور آب از مخفیگاه متهم کشف و وی پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه