اخبار داغ

با موافقت کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور؛

طرح پیشنهاد ایجاد مناطق سه‌گانه آزاد در مازندران تصویب شد

طرح پیشنهاد ایجاد مناطق سه‌گانه آزاد در مازندران تصویب شد
طرح پیشنهادی استانداری مازندران در خصوص ایجاد منطقه آزاد در سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور، طرح پیشنهادی استانداری مازندران بابت منطقه آزاد در مناطق سه‌گانه امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در جلسه این کارگروه با توجه به سیاست‌های دولت و بر اساس موقعیت ویژه‌ای که مازندران دارد، سه منطقه پیشنهادی استانداری با مرکزیت بنادر امیرآباد بهشهر، فریدونکنار و نوشهر با رعایت شاخص‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مورد بررسی و مطالعه کارشناسی دقیق قرار گرفت و  به تصویب رسید.

این گزارش حاکی است ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران که از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه اقتصادی استان بود پس از تهیه طرحی با سه لکه و توافق‌های صورت گرفته در استان نهایتا در جلسه کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای عالی مناطق مناطق آزاد کشور با حضور نماینده عالی دولت در مازندران به تصویب رسید.

ایجاد مناطق آزاد تجاری از جمله ابزارهای توسعه اقتصادی است که می‌تواند موجب انتقال فناوری، جلب سرمایه، اتصال به بازارهای جهانی و در نهایت موجب رشد و توسعه اقتصادی شود، امری که پس از ده‌ها سال انتظار مردم دیار تبرستان، در چند قدمی تحقق قرار گرفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ایجاد مناطق آزاد تجاری از جمله ابزارهای توسعه اقتصادی است که می‌تواند موجب انتقال فناوری، جلب سرمایه، اتصال به بازارهای جهانی و در نهایت موجب رشد و توسعه اقتصادی شود، امری که پس از ده‌ها سال انتظار مردم دیار تبرستان، در چند قدمی تحقق قرار گرفته است., ایجاد مناطق آزاد تجاری از جمله ابزارهای توسعه اقتصادی است که می‌تواند موجب انتقال فناوری، جلب سرمایه، اتصال به بازارهای جهانی و در نهایت موجب رشد و توسعه اقتصادی شود، امری که پس از ده‌ها سال انتظار مردم دیار تبرستان، در چند قدمی تحقق قرار گرفته است.,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه