اخبار داغ

عدم حمایت مسئولین از تیم شهدای فوتبال ساحلی چلیچه / مشکلات حل نشود میزبانی تیم لغو می شود

عدم حمایت مسئولین از تیم شهدای فوتبال ساحلی چلیچه / مشکلات حل نشود میزبانی تیم لغو می شود
تیم فوتبال ساحلی شهدا چلیچه تیمی که یک دهه با پتانسیل بومی روی پای خود ایستاده است لایق توجه و همکاری بیشتر مسئولین است. تنها نماینده فوتبال ساحلی استان نمی‌تواند در زمین خود به مصاف حریفان برود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز، شنیده‌شده تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه تنها نماینده استان در مسابقات فوتسال ساحلی کشور دیگر نمی‌تواند در زمین خود به مصاف حریفان برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

نماینده فدراسیون فوتبال کشور به افراسیاب صادقی سرمربی تیم چلیچه هشدار داد درصورتی‌که مشکلات این ورزشگاه حل نشود دیگر خبری از میزبانی نیست.

واقعاً مسئولین چه فکری می‌کنند؟ چرا هیچ حمایتی انجام نمی‌دهند. واقعاً سال گذشته مسئولین سنگ تمام گذاشتند که این تیم دیگر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نمانَد ولی انگار باید گفت متأسفانه که ماند.

 مسئولین چرا چشم خود را به روی این تیم بسته‌اید مگر این تیم افتخار استان چهارمحال و بختیاری نیست یا شاید مسئولین می‌خواند راحت باشند که استرسی نداشته باشند و راحت به استراحت بپردازند یادتان باشد این تیم تنها نماینده استان است. و مردم حمایت می‌کنند  مسئولین نه.

یکی از تماشاگران دیدارهای خانگی تیم شهدا چلیچه در گفتگو با خبرنگارجهانبین نیوز گفت: بازی‌های خانگی تیم شهداءچلیچه در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در حال انجام است؛ و باید به فرهنگ بالای تماشاگران این شهر ببالیم و افتخار کنیم.

وی بیان داشت: هرکسی در شهرچلیچه به استادیوم رفته باشد می‌داند که چه‌کار پرمشقتی است. شبکه بسیار ضعیف حمل‌ونقل؛ جاده خاکی و ورزشگاه بدون امکانات اولیه، استادیوم رفتن را به تجربه‌ای پردردسر و بعضاً عذاب‌آور تبدیل کرده است.


استادیوم چلیچه امکانات اولیه برای تماشاگران را ندارد

وی اظهار داشت: استادیوم چلیچه نه سقفی برای تماشاگران دارد و نه به تعداد کافی دستشویی و نه رستوران و بوفه‌های درست‌وحسابی حتی آبسرد کن هم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ولی در بازی‌های خانگی‌اش در فصل گرما و سرما در زیر باران، حضور پرشور تماشاگران را تجربه کرده است دربازی‌هایی بوده که بیش از دو هزار نفر هم رفتن ورزشگاه و هیچ‌گونه مشکلی برای تماشاگران و حتی داوران به وجود نیامده است؛ و هیچ‌گونه بی‌احترامی و فحاشی از سوی تماشاگران مشاهده نشده است.


تیم فوتبال ساحلی چلیچه تیمی که یک دهه با پتانسیل بومی روی پای خود ایستاده است لایق توجه و همکاری بیشتر مسئولین است، سرمربی تیم لیگ برتری شهدای چلیچه به‌عنوان اولین مربی استان، فوتبال ساحلی را از سال ۸۵ در استان چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی نمود.


انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
, استادیوم چلیچه امکانات اولیه برای تماشاگران را ندارد, استادیوم چلیچه امکانات اولیه برای تماشاگران را ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه