اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

القای جنگ نظامی، پیاز داغ رسانه‌ای با هدف تسلیم ایران است/ بیعت مردم با نظام عامل شکست جنگ روانی دشمن

القای جنگ نظامی، پیاز داغ رسانه‌ای با هدف تسلیم ایران است/ بیعت مردم با نظام عامل شکست جنگ روانی دشمن
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امریکا می‌داند که ایران اهل سازش و تسلیم نیست؛ از این رو فشارهای خود را افزایش می‌دهد و برخی رسانه‌ها نیز پیاز داغش را اضافه می‌کنند تا درنهایت منجر به وادادن نظام جمهوری اسلامی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خانلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره القای جنگ نظامی امریکا با ایران اسلامی از سوی عده ای اظهار کرد: همانطور که در رسانه‌ها نیز منعکس شد، ترامپ اصولا کارش را با فشار پیش می‌برد و این موضوع پیش از ریاست جمهوری وی و در معاملات اقتصادی نیز نمایان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: می‌توان گفت امریکا با استقرار ناوهواپیما بر در منطقه دنبال معامله است و از این جهت این اقدام صرف یک حرکت نمایشی نیست، بویژه با اتفاقی که دیروز برای نفتکش‌ها رخ داد، این تعبیر تقویت می‌شود.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمنی(ره) قزوین ابراز کرد: باتوجه به مقاومت 40ساله نظام و رهبری مقتدر که در رأس قرار دارد؛ امریکا می‌داند که ایران اهل سازش و تسلیم نیست؛ از این رو فشارهای خود را افزایش می‌دهد و برخی رسانه‌ها نیز پیاز داغش را اضافه می‌کنند تا درنهایت منجر به وادادن نظام جمهوری اسلامی شود.

,

وی افزود: باتوجه شرایط جنگی درنمی‌گیرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند استعداد و پتانسیل جنگ برای امریکا وجود ندارد.

,

این استاد دانشگاه عنوان کرد: باتوجه به پیشینه جنگ‌های ناموفق امریکا در عراق و افغانستان که قابل قیاس با ایران مقتدر امروز نیستند، این تجربه منفی را در ایران تکرار نخواهند کرد و درواقع قادر به جنگ نظامی با ایران نیستند.

,

پشت پرده رفتارهای امریکا، ایجاد نارضایتی عمومی است

, پشت پرده رفتارهای امریکا، ایجاد نارضایتی عمومی است,

وی افزود: البته باتوجه به استقرار ناو، اتفاق روزهای اخیر برای نفتکش و غفلت کشورهای شیخ نشین منطقه و عربستان با تحریکات امریکا ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند که درمقابل جمهوری اسلامی در اوج آمادگی است.

,

خانلری درباره رابطه اقدامات اخیر امریکا با مسائل اقتصادی بیان کرد: اساسا اقدامات ترامپ هدف اقتصادی دارد و به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی در کشورها است تا در نهایت مردم و توده جامعه مواضعی علیه نظام داشته باشند یا نارضایتی‌ها را دامن بزنند.

,

وی ادامه داد: لازم است مردم هوشیار باشند و مسئولین بپذیرند که در جنگ نظامی قرار داریم و با همت و جدیت بیشتری مسائل اقتصادی را مدیریت کنند، زیرا ما در اصل پتانسیل اقتصادی لازم داریم.

,

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: طبق برآورد کارشناسان ذخایر ارزی ما در وضعیتی است که تا مدت قابل ملاحظه‌ای حتی بدون فروش نفت و تسلیم شدن و از کوره دررفتن می‌توانیم به حیات خود ادامه دهیم.

,

وی گفت: لازم است در این شرایط به القائات دشمن و جو گسترده روانی توجه نداشته باشیم؛ البته مردم با بیعتی که پس از 40سال در 22بهمن سال گذشته با نظام داشتند، نشان دادند که از این قابلیت برخوردارند و تنها مقداری صبر و شکیبایی نیاز است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه