اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف ۳۷ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان

کشف ۳۷ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 37 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگارم موج رسا اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استانهای جنوبی به وسیله یک دستگاه خودرو خاور به استانهای غربی منتقل و توزیع کند.

,

سرهنگ کردلو با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل 3 تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: ، مأموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه خودرو خاور در اتوبان زنجان- تبریز شناسایی و متوقف کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهم 37 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت‌: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه