اخبار داغ

بالاخره وعده‌ها به ثمر نشست/کاشی جم پس از ۲ سال تعطیلی دوباره جان می‌گیرد

بالاخره وعده‌ها به ثمر نشست/کاشی جم پس از ۲ سال تعطیلی دوباره جان می‌گیرد
کارخانه کاشی جم بروجرد پس از 2 سال تعطیلی و بیکار شدن 220 کارگر، مجدد راه‌اندازی و به چرخه تولید بازمی‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، حدود 40 درصد صنایع استان لرستان در شهرستان بروجرد قرار دارد و در روزگاری نه‌چندان دور در این شهر واحدهای تولیدی زیادی فعال بودند و در این واحدها صدها کارگر هم روزی حلال خانواده را تأمین می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

طی چند سال اخیر در بروجرد واحدهای تولیدی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شدند و دومینوی تعطیلی به جان این واحدهای تولیدی افتاد تا جایی که یکی پس از دیگری نیمه فعال و سپس تعطیل شدند و در این میان صدها کارگر هم از کار بیکار می‌شدند

,

 

,

, ,

 

,

ازجمله واحدهایی که در سال‌های اخیر تعطیل شد صنعت کاشی بروجرد بود، سامان کاشی و کاشی جم به‌عنوان دو واحد تولیدی کاشی کف و دیوار که برند بودند پس از اخراج کارگران تعطیل شدند.

,

 

,

دو سال پیش کاشی جم تعطیل شد و 220 کارگر این واحد تولیدی از کار اخراج شدند اما این روزها خبری مبنی بر راه‌اندازی مجدد این کارخانه شنیده می‌شود، کارخانه‌ای که قرار است دوباره فعال شود و به چرخه تولید بازگردد و با این اقدام و بازگشت به کار کارگران اخراج شده، چرخ زندگی آن‌ها هم بچرخد.

,

 

,

Related image

, Related image,

 

,

عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد اظهار داشت: کارخانه کاشی جم بروجرد دو سال گذشته به دلیل بالا بودن هزینه های تولید تعطیل شد و حدود 200 کارگر این واحد تولیدی هم از کار بیکار شدند.

,

 

,

وی افزود: اما پس از دو سال از تعطیلی این واحد تولیدی و با توجه به شعار سال، این واحد تولیدی وارد مدار تولید و بازگشت به چرخه تولیدشده و در فاز اول قرار است 100 نفر از کارگران اخراجی دوباره بازگشت به کار شوند و طی یک سال آینده هم مجدداً همه کارگران دوباره به کار برگردند.

,

 

,

, ,

                                                                                                                             

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: کاشی جم یکی از واحدهای تولیدی و برند در راستای تولید کاشی "کف" است که بازار فروش خوبی دارد و در حال حاضر کارخانه و کوره‌ها در حال آماده شدن برای راه‌اندازی مجدد این کارخانه است؛ این واحد تولیدی از ابتدای تیرماه امسال فعال خواهد شد و  فاز اول این کارخانه وارد چرخه تولید می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه