اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تحقق بخشی منویات امام راحل و رهبری در راهپیمایی روز قدس مورد توجه باشد

تحقق بخشی منویات امام راحل و رهبری در راهپیمایی روز قدس مورد توجه باشد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در کمیت برنامه های روز قدس علاوه بر افزایش کیفیت برنامه ها باید تحقق بخشی منویات رهبری و امام راحل نسبت به گذشته و ناامیدکننده تر برای دشمنان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس امسال باید متفاوت تر از سال های قبل برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: هرچه به سمت قله نزدیک می شویم، سختی کار بیشتر شده و هر چه به عمر انقلاب اسلامی افزوده می شود به همان اندازه سختی ها بیشتر می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اذعان کرد: در کمیت برنامه های روز قدس علاوه بر افزایش کیفیت برنامه ها باید تحقق بخشی منویات رهبری و امام راحل نسبت به گذشته و ناامیدکننده تر برای دشمنان باشد.

,

شکرنیا با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه ها و راهپیمایی روزقدس ابراز کرد: مسئله آماده سازی سیستم صوتی چند روز قبل از راهپیمایی هماهنگ و آماده می شود و حین برنامه نیز در صورت بروز مشکل برای سیستم صوتی آمادگی لازم برای حل آن صورت می گیرد تا در برنامه های آتی سیستم صوتی را مجهز به ریموت و کنترل از دور کنیم.

,

وی گفت: راهپیمایی روز قدس که به عنوان آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام راحل در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، در روز جمعه ۱۰ خرداد ماه امسال با حضور پرشکوه مردم روزه دار در شهرهای مختلف استان راس ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به حضور سخنران مراسم از تهران، مردم روزه دار را به حضور پرشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه