اخبار داغ

تاکسی های پایتخت چطور برقی می شوند؟

تاکسی های پایتخت چطور برقی می شوند؟
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از برقی کردن تاکسی‌های تهران با همکاری گروه صنعتی مپنا خبر داد و گفت: در این طرح، ۸۰ هزار تاکسی تهران، برقی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قنادان درباره آمادگی گروه صنعتی "مپنا" برای برقی کردن تمام تاکسی‌های تهران اظهار کرد: همکاری مشترکی بین ما و گروه مپنا از مدت‌ها قبل آغاز شده و اواخر سال گذشته جهت هماهنگی بیشتر جلسه‌ای با حضور مدیرعامل گروه صنعتی مپنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد مهندسین این مجموعه، طرح‌های خود برای برقی کردن ۸۰ هزار تاکسی تهران را ارائه کردند که قرار شد به‌صورت پایلوت این طرح اجرا شود و بعد از رفع نواقص احتمالی به صورت کلی اجرا شود.
,
 
,
قنادان گفت: همزمان با برگزاری جشنواره تاکسیرانی شهر تهران که چندی پیش در برج میلاد برگزار شد، مجدداً جلسه‌ای بین سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان تاکسیرانی و پژوهشگاه نیرو وابسته به وزارت نیرو در ارتباط با موضوع اشاره شده برگزار و تبادل‌نظر شد.
,
 
,
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به این پرسش که برقی کردن ۸۰ هزار تاکسی در تهران در چه بازه زمانی به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: در این زمینه نمی‌توان زمانی اعلام کرد اما تلاش می‌شود در یک بازه زمانی مشخص و مدیریت شده، تاکسی‌های تهران را برقی کنیم.
,
 
,
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه هزنیه برقی کردن تاکسی‌های تهران چه میزان بر آورد شده است، افزود: در این بخش باید در انتظار برآورده‌های شرکت مپنا باشیم اما قطعاً این اتفاق هم در هزینه‌های سوخت و کاهش آلودگی هوای شهر موثر خواهد بود.
,
 
,
قنادان خاطرنشان کرد: تکنولوژی که برای برقی کردن تاکسی‌های استفاده خواهد شد به‌گونه ای خواهد بود که خودروها هم برقی باشند و هم بنزینی ضمن اینکه به‌زودی در ارتباط با این طرح، اطلاع‌رسانی دقیق‌تری خواهد شد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه