اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

افراد خواهان مذاکره با آمریکا یا ساده‌لوح‌اند یا از عوامل دشمن / ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن تنها راه پیروزی است

افراد خواهان مذاکره با آمریکا یا ساده‌لوح‌اند یا از عوامل دشمن / ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن تنها راه پیروزی است
امام‌جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه افراد خواهان مذاکره با آمریکا یا ساده‌لوح‌اند یا از عوامل دشمن در داخل کشور هستند، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و عدم انفعال در برابر آمریکا و ایادی آمریکا تنها راه پیروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص عوامل نفوذی و نقش آن‌ها در تحقق اهداف دشمن، اظهار داشت: ناکامی دشمن در مهار حرکت انقلابی مردم ایران و شکست زنجیره‌ای آمریکا از ایران اسلامی سبب شده که در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از عوامل نفوذی برای طراحی و اجرای طرح‌های براندازانِ خود و تغییر از درون‌بر این مسائل متمرکز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه آمریکا همواره تلاش کرده است که مخالفین جمهوری اسلامی را جذب کند، خاطرنشان کرد: دشمن برخی از افرادی که ممکن است به هر علت از شرایط نظام در داخل ناراضی باشند و یا برای شغل به خارج کشور مهاجرت کرده‌اند را جذب می‌کند.

,

 

,

مشکل کشور، ضعف برخی از مسئولان است

, مشکل کشور، ضعف برخی از مسئولان است,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه دشمن به اشکال مختلف درصدد نفوذ به ابعاد مختلف کشور است، تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته دشمن تلاش کرده از نقش عوامل نفوذی نظیر دو تابعیتی‌ها، افراد نفوذی در سازمان محیط زیست و... در ابعاد مختلف استفاده کند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای، نفوذ و جاسوسی از مراکز حساس صنعتی و هسته‌ای و انتقال اطلاعات مهم به عوامل بیگانه و... نیز مسئولیت اصلی شبکه‌های نفوذی دشمن است که بر عهده نفوذی‌ها که در فتنه 88 هم فعال بودند و به خارج از کشور فرار کردند قرار دارد.

,

ناهیدی با تأکید بر اینکه دشمن با عوامل نفوذی خود به دنبال این است که چهره ایران اسلامی را مخدوش کنند و زمینه را برای سازمان‌دهی آشوب‌های خیابانی در ایران به وجود بیاورند، عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در ایران اسلامی وجود دارد و مشکل ما ضعف برخی از مسئولان کشور است.

,

 

,

آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود پای بند نبوده است

, آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود پای بند نبوده است,

وی با اشاره به درس‌هایی که کشور ما باید از برجام بگیرد، تشریح کرد: نخستین درس برجام این است که با آمریکاهایی نمی‌توان وارد تعامل شد چون آن‌ها به هیچ‌کدام از تعهداتی که خود دادند پایبند نبودند.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه برخی در درون کشور سعی دارند که شکست برجام را در دولت ترامپ خلاصه کنند، ابراز کرد: تجربه نشان داده که دولت‌های بعد و قبل آمریکا هم به تعهدات خود پای بند نبوده و نخواهند بود.

,

وی همچنین در ادامه افزود: برخی می‌گویند نباید فرصت را از دست داد و هر چه سریع‌تر باید با آمریکا وارد مذاکره شد، حال سؤال اینجاست که کدام فرصت و امتیاز دادن است و انتهای مسیر کجاست؟ چقدر باید امتیاز بدهیم که آمریکایی‌ها از ما راضی شوند؟

,

حجت‌الاسلام ناهیدی با بیان اینکه شناخت از ماهیت دشمنی دشمنان از تأکیدات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: ماهیت دشمنی دشمنان ملت ایران با مقوله هسته‌ای، موشکی و... نیست و با دادن چند امتیاز دیگر به آمریکا، مطمئناً به دشمنی خود پایان نخواهد داد.

,

 

,

افراد خواهان مذاکره با آمریکا یا ساده‌لوح‌اند یا از عوامل دشمن

, افراد خواهان مذاکره با آمریکا یا ساده‌لوح‌اند یا از عوامل دشمن,

وی با تأکید بر اینکه افرادی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند یا ساده‌لوح‌اند یا از عوامل دشمن در داخل کشور هستند، تصریح کرد: در ماجرای هسته‌ای انعطاف نشان دادیم ولی نتیجه این انعطاف چه شد؟ آمریکایی‌ها این انعطاف را به‌حساب ضعف ایران اسلامی گذاشتند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و عدم انفعال در برابر آمریکا و ایادی آمریکا تنها راه پیروزی است، اذعان کرد: تجربه دیگر برجام این است که نباید حل مشکل اقتصاد کشور را به خارج گره بزنیم.

,

وی با بیان اینکه نگاه به داخل کشور از تأکیدات مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: اینکه تکیه‌گاه ما کشورهای خارج باشد و برای حل مشکلات اقتصادی به خارج از کشور داشته باشیم قطعاً یک امید واهی است.

,

 

,

ورود ناو آمریکا به آب‌های منطقه، زمینه آسیب‌پذیری بیشتر آمریکا بر روی آب را فراهم می‌کند

, ورود ناو آمریکا به آب‌های منطقه، زمینه آسیب‌پذیری بیشتر آمریکا بر روی آب را فراهم می‌کند,

ناهیدی در ادامه با اشاره به پاسخ ایران در صورت کوچک‌ترین اقدام از سوی آمریکا، تشریح کرد: بر اساس تحلیل‌های درستی که مسئولان و در رأس مقام معظم رهبری دارند با توجه به نفوذ ایران در داخل، منطقه و سطح بین‌المللی که شاهد آن هستیم نباید ازاین‌جهت واهمه داشته باشیم که دشمن حمله نظامی خواهد داشت.

,

وی با تأکید بر اینکه نظامیان ما حواسشان جمع است، ابراز کرد: صلابت و بیداری مردم ایران و امکانات به‌روز و پیشرفته ارتش و سپاه زمینه را برای بازدارندگی جنگ فراهم کرده است.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: اگر اخیراً ناو آمریکا به آب‌های منطقه واردشده است مسئولان ما معتقد هستند که این چیزی جز جنگ روانی نیست و این کار زمینه را برای آسیب‌پذیری بیشتر آمریکا بر روی آب فراهم می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه