اخبار داغ

مدیر کل انتقال خون استان البرز:

فعالیت 3 مرکز اهدای خون کرج در ماه مبارک رمضان/ مردم نذر اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند

فعالیت 3 مرکز اهدای خون کرج در ماه مبارک رمضان/ مردم نذر اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند
مدیر کل انتقال خون استان البرز گفت: مردم در ماه مبارک رمضان نیز می توانند اهدای خون داشته باشند و اهدای خون با روزه داری هیچگونه منافاتی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل انتقال خون استان البرز با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال های گذشته مراکز ما فعال و آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشند، به خبرنگار تیتریک، گفت: 3 مرکز شامل پایگاه مرکزی واقع در چهار راه گلزار غربی کرج، مرکز اهدای خون توحید واقع در ضلع شرقی میدان توحید و مرکز جامع اهدای خون و پلاسمای مهربانو رجایی شهر کرج واقع در خیابان داریوش کوچه آریا در این ایام فعال می باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدرضا مهدی زاده درباره ساعت کاری مراکز اهدای خون افزود: این پایگاه ها در شیفت صبح از ساعت 8 الی 14 و پایگاه مرکزی در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 19 تا 23:30 میزبان اهدا کنندگان خواهند بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دو مرکز ثابت خون گیری توحید و مهربانو صرفا در شیفت صبح فعال هستند، اظهار داشت: مردم در ماه مبارک رمضان نیز می توانند اهدای خون داشته باشند چرا که اهدای خون با روزه داری هیچگونه منافاتی ندارد. 
,
 
,
مهدی زاده تصریح کرد: اهدا کنندگان می توانند با صرف یک وعده سحری مناسب همراه مایعات کافی در ساعاتی که اعلام شد به مراکز مراجعه و خون سالم خود را اهدا نمایند، در شیفت عصر نیز اهدا کنندگان می توانند با صرف افطاری مناسب و مایعات کافی به پایگاه مرکزی کرج مراجعه کنند.
,

مدیر کل انتقال خون استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مردم نذر اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند، خاطرنشان داشت: ممکن است اهدای خون در شب های قدر به واسطه ازدحام جمعیت با کمی تاخیر همراه باشد اما مردم می توانند در دو هفته نخست که نیاز به واحدهای خونی بیشتر است نذرشان را ادا کرده و به مراکز مراجعه کنند.
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه