اخبار داغ

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی (ع):

طرح افق در امامزاده سید علی (ع) اجرا می‌شود

طرح افق در امامزاده سید علی (ع) اجرا می‌شود
معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) با اشاره به اجرای طرح افق در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) گفت: هدف از این طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی شناسایی نیازمندان به‌صورت منطقه‌ای است و در ادامه حل مشکلات آن‌ها با کمک خیرین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین یاسر عمو زاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این آستان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روزانه بعد از نماز صبح ترتیل خوانی قرآن برگزار می‌شود که از حافظان قرآن در این برنامه بهره گرفته می‌شود و به‌صورت میانگین در 37 دقیقه این برنامه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ظهرها هم‌زمان با نماز ظهر برنامه احکام و بعد از نماز هم برنامه سخنرانی در آستان مقدس امامزاده برپا می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) به برنامه‌های امامزاده در زمان افطار اشاره کرد و بیان داشت: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با خیرین برگزار شد و مقرر شد روزانه برنامه افطار برای افراد نیازمند داشته باشیم و برای جلوگیری از هرج‌ومرج فیش‌های غذا تهیه‌شده و به‌صورت محله‌ای و شناخته‌شده به افراد نیازمند داده می‌شود.

وی تأکید کرد: هر شب نزدیک به 4 هزار پرس غذای گرم و 5 هزار غذای سرد به افراد نیازمند داده می‌شود و علاوه بر این تصمیم گرفته‌شده که در شب وفات حضرت خدیجه (س)، ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر مراسم سحری را میزبان نیازمندان و مجاوران آستان باشیم.

عمو زاد اضافه کرد: هر شب از ساعت 11 شب تا یک و نیم بامداد برنامه‌ای شبانگاهی داریم که با دعای زیارت حضرت ابوالفضل (ع) شروع و با مناجات ادامه پیدا می‌کند.

وی به سایر برنامه‌های آستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته جشن روزه اولی‌ها را در آخرین روز شعبان برای دختران برگزار کردیم و در روز اول ماه مبارک نیز میزبان روزه اولی‌ها پسر بودیم.
معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) تصریح کرد: روز سوم ماه مبارک رمضان مراسم محفل انس با قرآن برگزار شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌ای نیز برای خانواده‌های تیپ فاطمیون و زینبیون در ماه مبارک خواهیم داشت تا از حضور ایشان در آستان بهره‌مند شویم.

عمو زاد از اجرایی شدن طرح افق در ماه‌های پیش رو خبر داد و ابراز داشت: این امامزاده مجری طرح افق در استان است و هدف از این طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی شناسایی نیازمندان به‌صورت منطقه‌ای است و در ادامه حل مشکلات آن‌ها با کمک خیرین است.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،  , قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه