اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل:

آمریکا تمایل رویارویی با ایران را ندارد/ تصویرسازی غلط از اوضاع ایران مهمترین دستور کار دشمن

آمریکا تمایل رویارویی با ایران را ندارد/ تصویرسازی غلط از اوضاع ایران مهمترین دستور کار دشمن
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تصویرسازی غلط و القای ناامیدی از اوضاع ایران مهمترین دستور کار امروز دشمن است و نباید برخی نیز در دام دشمن گرفتار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری درگفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهارداشت: آمریکا می‌خواهد با ایجاد جو روانی در کشور آسایش مردم ایران را مختل کند در حالی که اراده ای برای به کار انداختن ماشین جنگ ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: ایران از نظر توانمندی نظامی قابل قیاس با چهل سال قبل نیست و از این رو آمریکا تمایل رویارویی با ایران را ندارد و با ایجاد جو روانی به دنبال رسیدن به هدف خود است.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح‌کرد:  تصویرسازی غلط و القای ناامیدی از اوضاع ایران مهمترین دستور کار امروز دشمن است و نباید برخی رسانهای داخلی نیز در دام دشمن گرفتار شوند.

,

وی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگی رخ نخواهد داد و گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: دشمن به شدت در حال مسموم کردن ذهن افکار عمومی داخلی است فلذا در این شرایط بایستی همه هوشیار باشند و انتظار این است رسانه ها و سایت های داخلی با هوشیاری به وظایف خود عمل کرده و سناریوهای دشمنان در القای یأس و ناامیدی در جامعه و شکستن وحدت ملی را خنثی سازند.

,

وی  خاطر نشان کرد: تجربه ثابت کرده اتحاد، انسجام، اراده و ایستادگی ملت ایران است که تاکنون تمام حربه های دشمن را  خنثی کرده و در این شرایط  نیز این اراده مقاومت است که راهگشا خواهد بود.

,

نماینده مردم ایران با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان داشت:  راه برون رفت از این وضعیت رونق تولید است و بر این اساس بایستی تمرکز جدی روی این بحث گذاشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه