اخبار داغ

رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر:

تجار چوب ارمنستان به ملایر سفر می کنند

تجار چوب ارمنستان به ملایر سفر می کنند
رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر گفت: رایزنی هایی برای حضور تجار چوب ارمنستان انجام شده و به زودی تجار چوب ارمنستان به ملایر سفر می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به سفر اعضای بازار مبل ملایر به ارمنستان برای بازاریابی بهتر مبل ملایر اظهار داشت: تا کنون دو سفر به این کشور انجام شده که در سفر اول با هماهنگی سفارت ایران در این کشور مذاکراتی با مقامات اقتصادی و تجار کشور ارمنستان و همچنین آشنایی با بازار مبل و منبت این کشور انجام شد.
وی افزود: برای پیگیری شرایط حضور مبل ملایر در بازار کشور ارمنستان  سفر دوم به این کشور انجام شده و بررسی و آنالیز شرایط کشور ارمنستان برای برگزاری نمایشگاه مبل ومنبت در دستور کار قرار گرفت.
رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر  افزود: بازدیدهای میدانی از نمایشگاه‌های موجود در این کشور، بررسی وضعیت چگونگی انجام تبلیغات رسانه‌ای، محیطی و میدانی، آگاهی از وضعیت و شرایط گمرک و پرداخت عوارض و تعرفه‌ها ارمنستتان را از دیگر اقدامات انجام شده در سفر دوم بود.
کریمی گفت: پس بررسی و تجزیه و تحلیل بازار این کشور، برگزاری نمایشگاه در خرداد ماه امسال را مطرح شد، که مسئولین اقتصادی کشور ارمنستان ضمن ابراز رضایت از برگزاری آن، پیشنهاد دادند که این نمایشگاه در زمان دیگری برگزار شود.
وی افزود: مسئولین اقتصادی کشور ارمنستان علت این مسئله را  تعطیلی مدارس و شروع تعطیلات تابستانی این کشور و آغاز سفرهای اروپایی و اوراسیایی مردم این کشورعنوان کرد.
رئیس هیات مدیره بازار مبل ملایر احتمال استقبال کم با نمایشگاه را دیگر دلیل مخالفت مسئولین اقتصادی کشور ارمنستان  بیان کرد و گفت: در این سفر رایزنی برای تهیه مواد اولیه به خصوص چوب نیز انجام شد.
وی افزود: رایزنی‌هایی با فعالین چوب این کشور که دارای شعبه‌های متعددی در کشورهای دیگر به خصوص روسیه بوده انجام شد و مقرر شد جمعی از تجار چوب ارمنستان سفری به شهرستان ملایر داشته باشند.
کریمی گفت: در این سفر تجار ارمنی از کارگاه‌ها و تولیدات مبل و منبت شهرستان ملایر بازدید خواهند داشت و امید است در زمینه صادرات مبل و واردات چوب همکاری‌های خوبی بین دو کشور ایران و ارمنستان محقق شود.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه