اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

ساماندهی امور جوانان در مناطق سیل‌زده لرستان/بسته‌های حمایتی توزیع می‌شود

ساماندهی امور جوانان در مناطق سیل‌زده لرستان/بسته‌های حمایتی توزیع می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ساماندهی امور جوانان در مناطق سیل‌زده لرستان در دستور کار است و بسته‌های ارسالی از سوی خیرین به آسیب دیدگان اهدا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، علی یاورعزیزپور ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند در راستای برپایی مراکز مشاوره در مناطق سیل‌زده به آسیب دیدگان کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: همچنین بانک‌ها و مجموعه حوزه اقتصادی استان وام‌های جوانان را استمهال کنند تا بتوانند توانایی مالی برای پرداخت داشته باشند و انتظار داریم اگر زوجی در این مناطق تقاضای تسهیلات ازدواج دارد در اولویت قرار بگیرد.

,

 

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد: مهارت‌های لازم در شهرستان‌های سیل‌زده در اولویت قرار گیرد که می‌توانند علیرغم کمک به بازسازی در اشتغال‌زایی نقش داشته باشند.

,

 

,

وی به شناسایی جامعه هدف در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: در صورت شناسایی این جامعه بسته‌های ارسالی از سوی خیرین به آسیب دیدگان اهدا می‌شود؛ از نمایندگان استان در مجلس انتظار می‌رود نسبت به موضوع تفکیک وزارت ورزش و جوانان را در دستور کار قرار دهند و چراکه دو حوزه گسترده هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه