اخبار داغ

با همکاری کمیته امداد استان تهران انجام شد؛

ارسال یک محموله لوازم ضروری برای مددجویان حادثه دیده در سیل خوزستان

ارسال یک محموله لوازم ضروری برای مددجویان حادثه دیده در سیل خوزستان
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران از ارسال یک محموله لوازم ضروری برای مددجویان حادثه دیده در سیل استان خوزستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهرویه با بیان اینکه با هماهنگی و پیگیری های رئیس کمیته امداد اسلامشهر یک محموله لوازم ضروری اهدایی صنف  بار فروشان تهران تهیه و به استان خوزستان ارسال شد، گفت: این محموله به کمیته امداد امداد خوزستان ارسال و بر اساس نیازهای خانوارهای تحت حمایت به آنها اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به اقلام این محموله اشاره کرد و افزود: این محموله شامل 100تخته فرش 9متری، 72دستگاه یخچال،70 دستگاه اجاق گاز، 70 دستگاه ماشین لباسشویی، 800 تخته پتو که با 10 دستگاه کامیون به استان خوزستان ارسال شد.
,
 
,
دهرویه، ارزش ریالی این محموله راحدود 800 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: خیران، نیکوکاران، اصناف، بازاریان، سازمان ها و ادارات دیگر می توانند کمک های خود را در اختیار کمیته امداد استان تهران قرار دهند تا برای هموطنان سیل زده ارسال شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: کمیته امداد با دارا بودن بانک اطلاعاتی کامل و جامع از نیازمندان در کمترین زمان کمک های اهدایی مردم را به دست نیازمندان واقعی می رساند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه