اخبار داغ

جزئیات برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح ولایت دانشجویی / بیش از ۴۵۰۰ نفر ثبت‌نام کردند

جزئیات برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح ولایت دانشجویی / بیش از ۴۵۰۰ نفر ثبت‌نام کردند
مسئول برگزاری طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره این طرح گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰۰ دانشجویی در مرحله اولیه ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام حکمت، مسئول برگزاری طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری این طرح گفت: در آستانه برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح ولایت دانشجویی هستیم. طرح ولایت را  شاید بتوان به عنوان بزرگترین الگوی تربیتی اسلامی از آن یاد کرد، دوره‌ای که بحث‌های محتوایی در آن توسط علامه مصباح یزدی و با عنایت ویژه رهبر انقلاب تدوین شده که در قالب مبانی اندیشه اسلامی یا حکمت اسلامی در ۶ جلد کتاب ارائه می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
وی افزود: بسیج دانشجویی با همکاری موسسه امام خمینی این دوره را با همکاری اساتید مجرب که از شاگردان علامه مصباح هستند برگزار می‌کند. در برگزاری طرح ولایت علاوه بر بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی تشکل‌های مختلف دانشجویی، وزارت علوم، بهداشت، وزارت ارشاد، دانشگاه آزاد، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی حرفه‌ای و ... همکاری دارند که با یک هم افزایی در حال مقدمه سازی و در نهایت اجرای بیست و چهارمین دوره آن هستند. 
,
 
,
مسئول بیست و چهارمین دوره طرح ولایت دانشجویی خاطرنشان کرد: تعداد شرکت کنندگان امسال از حیث کمیت بی نظیر است که در مرحله اول ۴۵۰۰ نفر ثبت نام کردند. سازمان بسیج دانشجویی به عنوان مجری طرح برای بار دوم ثبت نام آن را تمدید کرد و ظرفیت برگزاری این طرح را به ۵۰۰۰ نفر افزایش داد. 
,
 
,
وی ادامه داد: ثبت نام این دوره از ۳۰ فروردین آغاز شده و به دلیل استقبال دانشجویان تا اول خرداد تمدید شد. 
,
 
,
حکمت یادآور شد: دانشجویان می‌توانند برای ثبت نام به سایت طرح ولایت  و یا در غیر این صورت به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند. شعار طرح ولایت امسال «یک بار برای همیشه برای همه دانشجویان» که در این شعار مبانی که برای دانشجویان تدریس می‌شود یکبار گفتن آن و دانستن آن کافی است و مابقی آن پردازش مبانی و تقویت و همچنین بروزرسانی آن است. 
,
 
,
مسئول بیست و چهارمین دوره طرح ولایت دانشجویی اظهار داشت: اعتقاد ما این است که هر دانشجویی که به دنبال راه روشن و زندگی متعالی است در این عرصه با ما همقدم است و به همین دلیل از همه دانشجویانی که مشتاق هستند دعوت می‌کنیم در این طرح شرکت کنند. 
,
 
,
وی ادامه داد: طرح ولایت اردویی بسیار گسترده با بازه زمانی ۴۰ روزه است به همین دلیل نگاه ویژه‌ای به برگزاری آن می‌شود. از دانشجویانی که متقاضی شرکت در دوره‌های خادمی این طرح هستند نیز دعوت می‌کنیم که با ثبت نام در سایت طرح ولایت در این دوره‌ها شرکت کنند. 
,
 
,
حکمت اضافه کرد: مصاحبه از دانشجویان خادم در سازمان بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد و کسانی که در دوره‌های فراگیر شرکت می‌کنند باید منتظر تماس ازما باشند. مصاحبه و آزمون دوره‌های فراگیر به صورت همزمان برگزار می‌شود و به گونه‌ای نیست که اگرفردی در آزمون شرکت نکرد نمی‌تواند در مصاحبه هم شرکت کند، بلکه هر کدام از این‌ها به صورت مجزاست که آزمون‌ها به صورت اینترنتی است.
,
 
,
مسئول بیست و چهارمین دوره طرح ولایت دانشجویی ادامه داد: طرح ولایت کشوری امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود زمان دوره در دو زمان متفاوت است که مرحله اول از ۱۷ تا ۲۵ تیر و مرحله دوم از ۳۰ تیر تا ۷ شهریور خواهد بود.  که توصیه ما به دانشجویان این است که از این فضا استفاده کنند.
,
 
,
حکمت خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید در این زمینه مشارکت کنند. مشارکت دانشگاه‌ها فعلا در خور شأن آن‌ها نیست و امیدواریم در روز‌های آینده این مشکل برطرف شود. رایزنی‌ها صورت گرفته ابلاغ‌ها انجام شده و منتظریم که دانشگاه‌ها در این عرصه ورود خوبی داشته باشند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه