اخبار داغ

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف دام قاچاق و دستگیری سارقان در تاکستان

کشف دام قاچاق و دستگیری سارقان در تاکستان
فرمانده انتظامی "تاکستان" از دستگیری یک سارق "مغازه" و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

کشف دام قاچاق در بوئین زهرا

, کشف دام قاچاق در بوئین زهرا,

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی واحد گشت پاسگاه بخش "شهرستانک" حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون "هیوندای"مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

وی در ادامه گفت: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از کامیون 6 راس دام (گوساله) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

,

سرهنگ علیان‌نژادی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه  بالغ بر یک  میلیارد ریال است.

,

دام های قاچاق به مقصد نرسید

, دام های قاچاق به مقصد نرسید,

سرهنگ "حسین علیان نژادی" در ادامه اذعان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی "پاسگاه شهرستانک"  حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور مواصلاتی   به 2 دستگاه خودرو "نیسان وانت"مشکوک و آنها را برای بازرسی متوقف کردند.

,

وی در ادامه گفت: در بررسی از مدارک مشخص شد هر 2 راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای مورد نظر 6 راس دام (گوساله) قاچاق کشف شد.

,

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع تحویل داده شدند، گفت: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های مکشوفه یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

,

دستگیری سارق مغازه با خودروی سرقتی در تاکستان

, دستگیری سارق مغازه با خودروی سرقتی در تاکستان,

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر روئیت یک سارق مغازه داخل یک دستگاه خودروی سواری "پراید" ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله به محل اعلامی اعزام که با حضور ماموران خودروی مورد نظر از محل متواری شده است.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: پس از هماهنگی با مرکز پیام و انجام اقدامات لازم توسط ماموران خودروی مورد نظر در سطح شهر توقیف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد که طی بررسی مدارک خودروی مورد استفاده سارق مشخص شد این خودرو در استان "زنجان" سرقت شده است.

,

وی در پایان با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه