اخبار داغ

وزرا از اصفهان تنها فرودگاه، چهارباغ و هتل عباسی را دیده اند

وزرا از اصفهان تنها فرودگاه، چهارباغ و هتل عباسی را دیده اند
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مشکل اساسی این است زمانی که وزیری به اصفهان می آید مسئولان او را از فرودگاه به هتل عباسی و چهارباغ و مجدد به فرودگاه می برند در صورتی که باید قسمت هایی از شهر که خالی از امکانات و کم و کاستی است دیده شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: عده ای شرکت ها و کارخانه ها را به قیمتی خریداری کردند که حتی اگر انبارهای آن و موادی که داخل آن هاست را هم بفروشند بیش از پولی است که پرداخت کرده است؛ نمونه  آن مانند ماشین سازی تبریز در مجلس مطرح بوده است که نه به اهل و نه به قیمت فروخته اند و شاید  یک دهم آن را قیمت گذاری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان علی رغم این که یک استان برخوردار است در بسیاری از زمینه ها از استان های دیگر ضعیف تر است که یکی از آن ها اماکن ورزشی و امکاناتی که باید برای ورزش باشد از آن برخوردار نیست.

,

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق سرشماری سال 95 شهرستان فلاورجان با 260 هزار نفر جمعیت و 30 هزار اتباع افغانی سرانه ورزشی 15 صدم متر داشت که اکنون 28 صدم متر شده است یعنی از میانگین بعضی از استان ها ‌شاید یک چهارم هم سرانه ورزشی ندارد.

,

وی افزود: سرانه اصفهان‌ نسبت به جمعیت آن کمتر از کشور است اما هر زمانی که در مجلس از اصفهان نامی برده می شود نمایندگان سریعا"موضع گیری می کنند و اصفهان را یک استان برخوردار معرفی می کنند.

,

موسوی لارگانی عنوان کرد: مسؤلان استان  به جای گزارش از کم و کاستی ها نقاط مثبت را گزارش می دهند در شورای اداری، مجلس و مصاحبه ها اعلام کردم مشکل اساسی این است زمانی که وزیری به اصفهان می آید مسئولان او را از فرودگاه به هتل عباسی و چهارباغ و مجدد به فرودگاه می برند در صورتی که باید قسمت هایی از شهر که خالی از امکانات و کم و کاستی است دیده شود.

,

وی با اشاره به عدم حمایت از مدال آوران ورزشی، اذعان کرد: ورزش در استان مختص مکان و افراد خاص شده است؛ مدال آوران بزرگی وجود دارند که می توانند پرچم جمهوری اسلامی را همیشه برافراشته نگاه دارند ولی حمایتی از آن ها نشده است.

,

سید ناصر موسوی لارگانی ادامه داد: دونده ای مدال می آورد مسئولان استان به او کلید می دهند ولی دوباره از او باز پس می گیرند که این موضوع خیلی شرم آور است، مدال آوری پول بلیط رفت و برگشت خود را قرض کرده است و مدال طلا برای ایران آورده‌ است از آن طرف به مربی خارجی 15 میلیارد تومان حقوق داده می شود همه این ها به سوءمدیریت و منافع خودشان بر می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه