اخبار داغ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

افزایش قیمت خرما در بازار به خاطر صادرات است

افزایش قیمت خرما در بازار به خاطر صادرات است
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم عرضه محصولات در بازار تاکید کرد و گفت: افزایش قیمت خرما در بازار به خاطر صادرات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس تابش عصر چهارشنبه در نشست با فعالان و صادرکنندگان خرما در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر و خصوصاً شهرستان دشتستان به عنوان قطب تولید خرمای کشور نقش مهمی در تولید این محصول دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه همه باید در راستای جلب رضایت مردم گام برداریم، خاطرنشان کرد: قیمت کنونی خرما در کشور منطقی نیست و کوتاهی برخی صاحبان خرما در فروش و عرضه آن به بازار علت این گرانی است.
,
 
,
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار عرضه کالا به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شد و ادامه داد: اکنون نیز باید به صورت جهادی عمل شود و کالاها برای جلوگیری از اقدامات سودجویان وارد بازار شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: متأسفانه وضعیت قیمت‌ها به گونه‌ای است که قیمت‌ها را مستمر افزایش می‌دهند و نباید شرایط اینگونه باشد که مردم در استان بوشهر یا دیگر نقاط کشور نتوانند خرما بر سر سفره بگذارند.
,
 
,
بنابر گزارش مهر، تابش دلیل افزایش قیمت خرما در سطح کشور را صادرات دانست و افزود: مشکلی با صادرات نداریم و لی اولویت حقوق شهروندی است و باید با عرضه مناسب کالا مردم را راضی نگه داریم.
,
 
,
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سردخانه‌هایی وجود دارد که ۳۰۰ تن در آن خرما ذخیره شده درحالی‌که صاحبان کالا حاضر به فروش و عرضه آن به بازار نیستند.
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه